Millasiinkohan mittoihin tää venyy?:D

ööh... musta noi on jotenkin mauttomia. Enkä ite oikein keksi missä tilanteessa tollasen retongin pujottaisin päälleni. Ukko ainakin repeis jos tossa asussa jotain virittelisin!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ööh... musta noi on jotenkin mauttomia. Enkä ite oikein keksi missä tilanteessa tollasen retongin pujottaisin päälleni. Ukko ainakin repeis jos tossa asussa jotain virittelisin!

sama käväs mulla mielessä.. ja siis, jos tuo päällä alkas jotain sutinaa viritteleen, ni olishan se aika källi koittaa saada sit pois päältään, kun tilanne sitä vaatis.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

sama käväs mulla mielessä.. ja siis, jos tuo päällä alkas jotain sutinaa viritteleen, ni olishan se aika källi koittaa saada sit pois päältään, kun tilanne sitä vaatis.. :whistle:

siel on tuherossa panoaukko sitä varten :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
No lasten kanssa ulkoillessa tietenkin :o

ja vieraalle että musta ainakin kiva välillä olla kunnon vosu mauttomissa rytkyissä, ei mun mies ainakaan naura, kokeile säkin joskus.
Taidan jättää väliin, kiitos kumminkin.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Toi näyttäis todella pahalta mun päällä :whistle:

Mä ajattelin ihan samaa..
Sieluni silmillä näen miehen ilmeen kun tulisin tuo päällä sen eteen.. :laugh: :laugh:

Jotain tähän tyyliin
c035.gif

Yhteistyössä