S
siiri
Vieras
Minkäikäisenä teidän lapset on olleet ensimmäisen kerran elokuvissa? Ei siis missään vauvakinossa, vaan ihan oikeasti katsomassa elokuvaa. Itse ajattelin viedä 2- vuotiaani viikonloppuna katsomaan Joulutarinaa. On katsonut kotona useamman alstenelokuvan nätisti sohvalla istuen ja elokuvaan keskittyen, joten uskoisin että onnistuu.