Milloin ensikerran elokuviin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siiri

Vieras
Minkäikäisenä teidän lapset on olleet ensimmäisen kerran elokuvissa? Ei siis missään vauvakinossa, vaan ihan oikeasti katsomassa elokuvaa. Itse ajattelin viedä 2- vuotiaani viikonloppuna katsomaan Joulutarinaa. On katsonut kotona useamman alstenelokuvan nätisti sohvalla istuen ja elokuvaan keskittyen, joten uskoisin että onnistuu.
 
alle kolmevuotiasta en leffaan veisi. ja Joulutarina-elokuva vaikutti ainakin meidän silloiseen 5-vuotiaaseemme niin vahvasti, että hän puhui kuolemasta koko seuraavan vuoden.. :(
 
Ajattelin, että jos ottaisi maissinaksuja tai rusinoit amukaan jos alkaa puutua ja pääseehän sieltä salista toki pois jos ei oikeasti jaksa, varsinkin jos valitsee paikan jostain reunalta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
alle kolmevuotiasta en leffaan veisi. ja Joulutarina-elokuva vaikutti ainakin meidän silloiseen 5-vuotiaaseemme niin vahvasti, että hän puhui kuolemasta koko seuraavan vuoden.. :(

Oletko lukenut kirjaa? Eroaako kovasti tuo elokuva kirjasta. Kirj aoli kyllä aika synkkä tunnelmaltaan, mutta ajattelin että elokuva olisi iloisempi. Harmi kun nykyään ei elokuvateattereissa ole joulunalla lastenelokuvia niin kuin ennen. Ainoa on tuo tai sitten Arthur joka on K7.
 
3,5v oli poika kun oltiin katsomassa muumipeikko ja pyrstötähti,melkeen piti kesken lähteä pois kun oli jännä kohta. 2v aika pieni,mut no pääseehän sieltä pois...
 
Alkuperäinen kirjoittaja too:
3,5v oli poika kun oltiin katsomassa muumipeikko ja pyrstötähti,melkeen piti kesken lähteä pois kun oli jännä kohta. 2v aika pieni,mut no pääseehän sieltä pois...

Tämä kyseinen 2- vuotias katsoi viikonloppuna Muumipeikko ja pyrstötähden eikä siinä ollut liian jänniä kohtia.
 
3-vuotiaana oli ekan kerran. Katsottiin Discomadot. Kyllä veisin noin pientä katsomaan ihan vain lastenelokuvia, siis sallittuja. Joissakin paikoissa kuulema ei edes päästetä alle 3-vuotiaita teatteriin. En sitten kysyvätkö ikää ovella.
 

Similar threads

Yhteistyössä