T
tahtoisin tietää
Vieras
Mielenkiinnolla kysyn, milloin teillä muilla oli seksiä ensimmäistä kertaa synnytyksen jälkeen? Oliko tullut repeämiä tms synnytksessä? Oliko seksi parempaa vai oliko kyseessä pettymys?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Et halua tietää;22216173:Seksiä ekaa kertaa reilu 4kk synnytyksen jälkeen. Ihan paskaa joten eipä ole montaa kertaa tullut harrastettua. Eppari, ei repeämiä.
Miksi se oli paskaa?
Lasta tehdessä naitiin 2 kertaa, en mä saa siitä mitään irti, paitsi tietty sen halutun lapsen. Hän on nyt 2 vuotias eikä tosiaan olla siittämisen jälkeen harrasteltu.
Eikä meinata, paitsi sitten kun aletaan yrittää toista.
Ihan mielenkiinnolla & hämmästyneenä kysyn, että MIKSI?
:O
....ohhoh. taidan olla tuon "alfredin" mies. olen jopa aika varma siitä. näin nimittäin sivuhistoriasta että tähän ketjuun oli vastattu.. olipa kiva lukea tuollaista. täytyy sanoa että aika pahalta tuntuu. "en saa siitä mitään, enkä varsinkaan mieheni kanssa." saisikohan sitten jonkun muun kanssa....? kaipa olen vaan jollain lailla huono ihminen? sängyssä tai muutoin? tai sitten on ulkonäkökysymys. en ole mistään pienimmästä päästä, mahaa on ja kaikkea. enkä häntä kuulemma huomioi ja kaikkea. mutta kolme v tulee kohta täyteen? luulisi että jossain vaiheessa olisin jotain tehnyt oikein ?kaipaan seksiä valtavasti, meillä aikanaan sitä oli paljonkin. pidän seksistä sen monissa eri muodoissa ja sen tuomasta läheisyydestä. seksiä ei ole tosiaan ollut tuon "siitoksen" jälkeen. enkä jaksa enää sitä yrittää vongatakaan, ei kerran toinen halua. rakastan lastamme yli kaiken, mutta täyttä sisarusta ei ehkä hänelle tule tämän jälkeen. muutenkin suhteemme tuntuu olevan melko heikoilla jäillä. tuntuu että lapsemme takia yhdessä asutaan. mitä ihmettä teen? en nyt herkimmästä päästä miehiä ole mutta tämä tuntui aika pahalta.