V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:No eikös se äitiyloma ala joku 30 pvä ennen... Mä taisin olla pari viikkoa vielä saikulla ennen äitiyslomaa.
Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Pari päivää ennen synnytystä oli viimeinen työvuoro.
Alkuperäinen kirjoittaja Miuski:Esikoisesta jäin saikulle rv 22, tokasta olin on-off saikulla rv 18 alkaen ja rv28 jäin lopullisesti pois. Kolmannesta jaksoin olla töissä rv33 asti.
Alkuperäinen kirjoittaja vvvf:Alkuperäinen kirjoittaja Miuski:Esikoisesta jäin saikulle rv 22, tokasta olin on-off saikulla rv 18 alkaen ja rv28 jäin lopullisesti pois. Kolmannesta jaksoin olla töissä rv33 asti.
Minua kiinnostaa tietää että miten ei jaksa käydä töissä jos on raskaana? Ei se minua ainakaan hidastanut mitenkään...
Alkuperäinen kirjoittaja vvvf:Alkuperäinen kirjoittaja Miuski:Esikoisesta jäin saikulle rv 22, tokasta olin on-off saikulla rv 18 alkaen ja rv28 jäin lopullisesti pois. Kolmannesta jaksoin olla töissä rv33 asti.
Minua kiinnostaa tietää että miten ei jaksa käydä töissä jos on raskaana? Ei se minua ainakaan hidastanut mitenkään...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vvvf:Alkuperäinen kirjoittaja Miuski:Esikoisesta jäin saikulle rv 22, tokasta olin on-off saikulla rv 18 alkaen ja rv28 jäin lopullisesti pois. Kolmannesta jaksoin olla töissä rv33 asti.
Kaikilla kun ei ole mukavaa istumatyötä!
Minä jään kesälomalle parin viikon päästä ja sen jälkeen olisi vielä 3 viikkoa töitä, katotaan nyt kauanko siitä olen, vai olenko loppuun saakka.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaikilla kun ei ole mukavaa istumatyötä!
Alkuperäinen kirjoittaja vvvf:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vvvf:Alkuperäinen kirjoittaja Miuski:Esikoisesta jäin saikulle rv 22, tokasta olin on-off saikulla rv 18 alkaen ja rv28 jäin lopullisesti pois. Kolmannesta jaksoin olla töissä rv33 asti.
Kaikilla kun ei ole mukavaa istumatyötä!
Minä jään kesälomalle parin viikon päästä ja sen jälkeen olisi vielä 3 viikkoa töitä, katotaan nyt kauanko siitä olen, vai olenko loppuun saakka.
Voi voi, en todellakaan tehnyt mitään istumatyötä, huoltoasemalla olin ja astiakoreja, kaljakoreja ja kaasupulloja nostelin ihan loppujun asti! 9 tunnin vuoroja tein ja koko vuoro seisotaan paitsi tietenkin kahvi-ja ruokatauolla voi istua, ja kesä oli todella helteinen (jos joku muistaa kesän 2002) ja la oli syyskuussa joten en nyt ymmärrä tuota vikinää ettei jaksa!