Ä
äby
Vieras
Hei! Milloin pumppaatte maitoa säilöön rintapumpulla? Meidän kolmiviikkoinen vauva syö päivisin puolen tunnin-tunnin välein, joten en ehdi missään välissä pumpata maitoa säilöön! Jos joskus on pitempikin tauko niin käytän sen kyllä mielummin omaan rentoutumiseen kuin siihen että istuisin sitten sen ajan pumpun kanssa jossain.. ja pumpulla olen saanut max 40 ml pumpattua kerrallaan yhdestä rinnasta, enempää ei tule. täytyykö vaan unohtaa oman maidon keräily omia menoja varten ja antaa silloin korviketta?
vauvalla on myös silloin tällöin hirveä tankkaamisen tarve ja imee molempia rintoja vuorotellen, sitten hermostuu ja huomaa selvästi että nälkä on mutta rinnoista ei saa enää maitoa. tutti ei tähän auta, vaan olen antanut silloin korviketta ja siihen rauhoittuu. onko muilla samanlaisia ongelmia? haluaisin niin päästä eroon korvikkeen annosta ja antaa pelkkää rintaa! ei tarvisi tuttipullojakaan keitellä..
vauvalla on myös silloin tällöin hirveä tankkaamisen tarve ja imee molempia rintoja vuorotellen, sitten hermostuu ja huomaa selvästi että nälkä on mutta rinnoista ei saa enää maitoa. tutti ei tähän auta, vaan olen antanut silloin korviketta ja siihen rauhoittuu. onko muilla samanlaisia ongelmia? haluaisin niin päästä eroon korvikkeen annosta ja antaa pelkkää rintaa! ei tarvisi tuttipullojakaan keitellä..