missLuupää Millä viikolla sulla km tuli? Kauan vuoto kesti? Itselläni myös 18.1 lääkkeellinen (rv 7+4), vuoto 6 pvä, kohtu ultrassa todettu tyhjäksi eikä vieläkään menkkoja.
Mulla todettiin keskeytynyt keskenmeno (9+5) 13.2 ja aloitettiin lääkkeellinen tyhjennys. Vuoto alkoi kotona seuraavana päivänä ja sitten sairaalassa sitten vaan ultrattiin ja todettiin että lähes kaikki oli jo poistunut kohdusta.
Sain reseptin keltarauhashormonipillereihin kun olemme lähdössä reissuun kolmen viikon päästä ja ajattelin jos menkat pilaa lomailun. Tosin laskeskelin että jos vanha kierto (26-28) pätee edelleen niin menkat alkais jo ennen reissua...joten taidankin jättää pillerit popsimatta ja ostaa kuukupin reissua varten. Pääsis sitten uutta tärppiäkin vaikka kokeilemaan reissussa
Mulla menkat alkoi 5 vko lääkkeellisestä. Vuoto oli tosi omituista; pari päivää tuhrua, yks päivä ei mitään, yks kunnon vuotopäivä ja pari tuhrua perään. Eli niukaksi sanoisin.
Mulla alkoi menkat noin 5vkoa lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen. Pari ekaa päivää vuotoa runsaammin, loppu niukemmin ns. normaalia vuotoa. Pari päivää olin todella kipee, mutta enimmäkseen henkisesti. Rankkaa..