Milloin laitatte jouluvalot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mans
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tänään laitoin. Pistin myös jouluverhot ja pöytäliinat. Hiukan jotain joulukoristeitakin laittelin jo esille..
Ja kynttilöitä, paaaaaljon kynttilöitä!
Niin ja ikkunoihin lumihiutaleet. Pakko sitä lunta on jossain olla :D

Nyt glögille :)

Olen yleensä laittanut itsenäisyyspäivänä, mutta voishan sitä jo vaikka homenna laittaa nyt, kun on näin pimeää ja synkkää muuten. Tai en tiedä, toisaalta koen olevan "liian aikaista", mutta sitten taas, kun nyt on ollut kerran tällanen syksy, niin vois laittaa "piritykseksi". Katotaan...

Jouluvalot olleet parvekkeella jo viikon. Sisälle laitamme vähän myöhemmin, mutta kynttilöitä kuluu kyllä. Päivänvaloa kun saa niin lyhyen aikaan tähän aikaan vuodesta. Eikä meilläkään vielä lunta ole :/.

Sisälle laitoin tänään, osan jo pari pv sitten.

Pihalle...no joo, juuri nyhdin kesäkukat pois kukkapenkistä ja ruukuista, huomenna ehkä haen kanervat tms tilalle, ja laitan valot jos a) löydän ne jostain ja b) jos ne vielä toimii. Jos ei löydy tai ei toimi, niin käyn hakemassa kaupasta uudet.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;25108693:
Just laitoin verhot ja kyntteliköt. :) Ulkona nyt on ollukin jo. Ne ei ole jouluvaloja, vaan talvivaloja/pimeän valoja. ;)

Öööö... Mikä erottaa ne samat "valojohdot" olemaan millon pimeän valoja ja millon sitten jouluvaloja? ;) Ja joo, kaikki jouluaiheiset valohässäkät on erikseen ja ne ymmärrän, mutta jos käyttää sitä pelkkää ledvalo-nauhaa / -johtoa, niin millä perusteella ne sitten on kumpaa? :whistle: :D

Ulos en aio laittaakaan, kun ei ne ikinä kestä viikkoa kauempaa. Poltan kynttilöitä lyhdyissä.

Sisälle oon perinteisesti itsenäisyyspäivänä laittanut kyntteliköt ikkunoille + muut sähköiset valot. Kynttilöitä olen toki poltellut jo kuukausia.

Minulla ei ole mitään erillisiä jouluvaloja, paitsi tietenkin joulukuusen kynttilät ja tähti. Ne laitetaan ehkä viikkoa ennen joulua. Kaikki muut tunnelmavalot olen viritellyt heti, kun pimeä vuodenaika alkoi eli syyskuussa.

Yhteistyössä