Milloin omaan sänkyyn?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maikki 85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maikki 85

Jäsen
10.06.2008
595
0
16
Meillä esikoinen täyttää nyt vuoden ja toinen olisi syntymässä tammikuussa. Poika nukkuu luonnollisesti pinnasängyssä ja nyt mietitään että ostetaanko toinen pinnasänky vauvalla.
Milloin muilla on alkaneet omaan sänkyyn nukkumaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Riikka Maria:
Meillä esikoinen täyttää nyt vuoden ja toinen olisi syntymässä tammikuussa. Poika nukkuu luonnollisesti pinnasängyssä ja nyt mietitään että ostetaanko toinen pinnasänky vauvalla.
Milloin muilla on alkaneet omaan sänkyyn nukkumaan?

kyllä vuoden ikäinen jo jatkettavassa nukkuu.. ( mun mielestä ) joten musta voitte siirtää pojan jatkettavaan ja vauvan pinnikseen niin ei tarttis montaa sänkyä ostaa lähiaikoina.

Meillä on lapsilla 1v4kk ikäeroa ja esikoinen siirrettiin lasten jatkettavaan sänkyyn 1kk ennen kuopuksen laskettua aikaa (että kerettiin totutella nukkumaan isossa sängyssä), eli esikoinen oli 1v3kk ikäinen kun alkoi nukkua yöt isossa sängyssä.

Kertaakaan ei ole sängystä pudonnut ja oli suorastaan innoissaan päästessään pinnasängystä pois. Isi nukkui viikon patjalla tytön sängyn vierellä, mutta kun mitään ongelmia ei ollut, pääsi isikin takaisin omaan sänykyyn:)

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
"pysyykö" tuollainen reilun vuoden ikäinen tavallisessa sängyssä vai onko teillä jotain laitoja tmv.

Mä mietin ihan samaa, meillä tyttö täyttää nyt vuoden ja pinniksessä edelleen... Ei osaa tulla sohvalta esim. alas sillai järkevästi vaan pää edellä tulis joka paikasta jos ei olis kattomassa... käveleen lähti just.

"pysyykö" tuollainen reilun vuoden ikäinen tavallisessa sängyssä vai onko teillä jotain laitoja tmv.

Meillä ei olis pysyny. Nyt ollaan harkittu pienen laidan tekoa sänkyyn, kun on unissaan ruvennut pyörimään niin kovasti, että parina yönä kierähtänyt lattialle.

Alkuperäinen kirjoittaja Riikka Maria:

Sen minäkin haluaisin tietää.

mä pelkäsin samaa, koska likka on tooosi levoton nukkuja edelleen.. siellä on pysyny:D ja on niitä sellasia sänkyjä esim. ikeassa missä on pääpuolella puoleen väliin sänkyä laita..

olikohan hobbarissa (en muista) oli semmosia "irtolaitoja" jos ei jatkettavasta löydy tarpeeksi korkeaa.

muoks* oli hobbarissa,24,90e

mulla myös tarkotus siirtää poika "isoon sänkyyn" kun muutetaan ja laitan pinniksen joko kiertoon tai säilöön.

Yhteistyössä