milloin rakenneultra on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tollo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tollo"

Vieras
Terkkari ei vastaa puhelimeen, melkeen viikon ajan jo soitellut..?! ei ollut np-ultraankaan laittanut lähetettä ja nyt harmittelen jos rakenneultrakin "myöhästyy" kun ei saa terkkaa kiinni et laittaako lähetteen kohta vai mitä häh.. nyt rv 17

ei mun kanssa sovittu mitään rakenneultrasta ä-polilla... helsingissä asutaan ja kättärille menossa sitten kun tietäis millon mennä, et tuleeko sieltä aika kotiin vai terkkarin kanssako se sovitaan niinku np-ultraanki terkan piti laittaa lähete jota ei koskaan laitettu..

Mulla varattiin aika samantien ekalla ultrakäynnillä. Aika on syyskuun puolessa välissä ja oon sillon tasan 20 rv. Mulla ohjeessa sanotaan, et rakenneultra tehdään 18-21+6 rvk. Terveisiä Mikkelistä!

Kuopus syntyi kaksi vuotta sitten Helsingissä Kättärillä ja sain itse raskauden alussa molemmat ultra-ajat samassa kirjeessä. Tulivat postitse parin päivän kuluttua siitä kun neuvolasta oli laitettu tiedot sinne. Kannattaisko soittaa Kättärille ja kysyä sieltä ovatko laittaneet ultra-aikaa sieltä postiin? Postiakin voi kadota eikä tietoo oo välttämättä tullut sulle perille

Yhteistyössä