Milloin raskaustesti näytti plussaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muikkunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Muikkunen

Jäsen
06.06.2007
37
0
6
Olen tehnyt itse yhden raskaustestin kp 31/31 ja se oli nega. Menkat eivät ole kunnolla alkaneet, neljä päivää on tullut vähän ruskeaa vuotoa. Nyt on 33/31 ja ajattelin testata uudelleen viikon loppuna.

Tässä on nyt hirmuiset jännitykset paikat, kun niin kovasti toivon, että olisin raskaana. KYsyisinkin teiltä muilta, että missä vaiheessa te olette saaneet plussan - hetikö kun menkkojen olisi pitänyt alkaa vai myöhemmin? LUin wikipediasta, että 98%lla naisista hCG on noussut mitattavalle tasolle 11päivän päästä hedelmöittymisestä.

mulla oli kp 24/28-29 negaaku testasin tai siis olin näkevinäni siinä viivan muuten siihen sen enempää luottanu... ja kp 26/28-29 tuli sit ihan viiva kunnolla näkyvii... (näin meni muistaakseni... :D ei enää pysty taas muistaa)
onhan noita ollu joilla plussa tullu myöhäänki et eipä se mikään ihme olis vaikka nega plussaks vielä muuttuisi... mut tietty jos sulla on ni ko menkat ns ajallaa alkanu ni olisko vaan niukemmat ko yleensä? :|

mut plussa onnea kuitenkin kun testailet vielä...

pikkupeikko ja veikko 11+2 :heart:

kp30/28 testi oli nega.yleensä kierto just tasan 28. uuden testin tein kahteenkin kertaan kp33/28 molemmissa mielestäni hailakka plussa.sitten vielä tänään oman epäuskoni vuoksi tein testin kp 35/28 ja kyllä siinä plussa on. ei millään usko nyt kun puoli vuotta ollaan toista lasta yritetty, ensimmäisen alkuunpanossa meni 3vuotta. toivon ja pidän peukkuja jotta sinullekin se plussa ilmestyy.ilmoittelehan kuinka kävi

Kiitos vastauksista!
Kaikki vauvaa yrittävät varmasti tietävät, että tämä odottelu on tosi piinaa... pikkupeikko85:lle vastaan tuohon menkkajuttuun ,ett mulla on yleensä aika säännölliset menkat ja nyt tosiaan on tullut 4pävää ruskeaa vuotoa TOSI vähän (eli jää paperiin pyyhkiessä ja vähän alkkareihin), en usko, että on niukat menkat, koska silloin ne kyl olis tosi niukat.

minni80-Onnittelut sulle plussasta :hug: !! Ihana juttu! Meilläkin on sinänsä ikävä juttu takana, että viime kesänä sain rypäle raskauden ja sen jälkeen ei saatu vuoteen edes yrittää uutta raskautta. nyt saatiin lupa yrittää ja ekaa kiertoa siis jännätään.

Ilmoittelen sitten,kun teen uuden testin /menkat alkaa...

ekan kerran kp 25 kun kierto yleensä 28-29. Silloin tuli haalea haamu ja sit tein toisen testin kp 29 ja sillon tuli selkeämpi viiva, eli plussaa. Ihan normi apteekin testi oli, ettei edes mikään superherkkä.

En nyt muista, koska aikoinaan esikosta plussan sain, mutta menkkojen aikaan (toooosi epäsäännölliset, mut oletan, että tuolloin ois ollu niitten aika) tuli monta päivää (5-6 päivää) ihan haaleaa rusehtavaa vuotoa, kuin rusehtavaa valkovuotoa ja nyt tämä "tuhru" on jo reilu 2-vuotias :heart:

Voisinkohan kysyä mitä tarkoitatte haamulla? Ihan ensimmäistä kertaa tänne kirjoitan, eivätkä termit ole täysin hanskassa.
Itse testasin taannoin 29/27-30 apteekin Predictor-testillä negan, mutta kaivettuani testin myöhemmin esiin, huomasin, että keskimmäisessä ikkunassa oli pitkä, haaleanpunainen juova selkeästi näkyvillä (plussatulos= punainen ympyrä keskimmäisessä ikkunassa). Voisiko tällainen olla haamu vaiko vain joku muu sotku testissä?

10 pv ovulaatiosta tuli tuskin havaittava haamu, 11 pv selkeempi haamu ja 12 pv tuli jo ihan kirkas viiva. Eli selkeä + reilusti ennen odotettuja kuukautisia.

Esikosta verikoe näytti hCG-arvojen olevan jo yli 400, mutta apteekin raskaustesti näytti plussaa vasta siitä 2pv. En tajua miksi, kysyin jo hoitajaltakin sillon pitääkö mun epäillä jotain munuaisvikaa kun ei hormonia tule pissaan ollenkaan.

Hätähousuna testailin jo kolme päivää ennen menkkojen alkua, ja plussaa näytti. En tosin luottanut siihen testiin, vaan testejä on tullut tehtyä kaikenkaikkiaan 7 kpl :ashamed:

Herkällä (10) mammaksi.fi liuskatestillä näytti hailakan, hailakan viivan kp 30/31 ja selvästi jo vahvemman seuraavana päivänä. Suosittelen kaikille noita halpoja mammaksin testejä... :whistle:

Yhteistyössä