Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Suorasukaisen mielipiteen voi yleensä sanoa myös ystävällisessä mielessä.
Tietty suoruus on puheessa aina ok, mutta toista loukkaava ei...
Olipas taas suorasti sanottu.... :/
Asiaa! :flower: Mutta jotkut katsoo oikeudekseen loukata sen suoraanpuhumisen varjolla.Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Ja mä en tajua, miksi asiat pitää ilmaista halveksivaan tyyliin.
Vaikka olisikin eri mieltä asioista, voi silti keskustella asioista loukkaamatta toista tahallaan. :/
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Asiaa! :flower: Mutta jotkut katsoo oikeudekseen loukata sen suoraanpuhumisen varjolla.Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Ja mä en tajua, miksi asiat pitää ilmaista halveksivaan tyyliin.
Vaikka olisikin eri mieltä asioista, voi silti keskustella asioista loukkaamatta toista tahallaan. :/![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Tahallinen loukkaaminen on eri asia, kuin suoruus. Vaan mitenpä ne bittiavaruudessa erotat?
Jep. :/ Aika säälittävää loppujenlopuksi.Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Asiaa! :flower: Mutta jotkut katsoo oikeudekseen loukata sen suoraanpuhumisen varjolla.Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Ja mä en tajua, miksi asiat pitää ilmaista halveksivaan tyyliin.
Vaikka olisikin eri mieltä asioista, voi silti keskustella asioista loukkaamatta toista tahallaan. :/![]()
Tai kun eivät enää muuten osaa perustella mielipiteitään, niin otetaan avuksi haukkuminen ja solvaaminen.
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Tahallinen loukkaaminen on eri asia, kuin suoruus. Vaan mitenpä ne bittiavaruudessa erotat?
Hymiöllä? Minä en vain oikein pidä niiden käytöstä...
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Ja mä en tajua, miksi asiat pitää ilmaista halveksivaan tyyliin.
Vaikka olisikin eri mieltä asioista, voi silti keskustella asioista loukkaamatta toista tahallaan. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Suorasukaista on se, kun asioista puhutaan asiatasolla tai lähtökohtaisesti omista kokemuksista tai näkemyksistä, vittuiluksi se muuttuu silloin, kun mennään henkilökohtaisuuksiin.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Asiaa! :flower: Mutta jotkut katsoo oikeudekseen loukata sen suoraanpuhumisen varjolla.Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Ja mä en tajua, miksi asiat pitää ilmaista halveksivaan tyyliin.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Suorasukaista on se, kun asioista puhutaan asiatasolla tai lähtökohtaisesti omista kokemuksista tai näkemyksistä, vittuiluksi se muuttuu silloin, kun mennään henkilökohtaisuuksiin.
Määrittele se henkilökohtaisuuksiin meneminen.
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Toi musta huumorintaju on joskus hankala jutska. Sitä suattaa laukasta jottain varsin vitsikästä, mutta eihän se tule kirjoitettuna ulos alkuunkaan samalla tavalla, kuin miltä ajateltuna tahi ääneen sanottuna kuullostaa. Ja kun eipä sitä sanoessaan muista, että kaikkien huumorintaju ei vaan ole väriltään musta :xmas:
Mutta se on kyllä kumma, että meillä ihan tavallisilla immeisillä ei ole sitä vertaa älyä, että tölvimisen jättäisi pöljemmille. Onko se sitten niin, että silloin pittää sanoa pahasti, kun ei ole ihestään ihan varma![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Marmeladi:Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Toi musta huumorintaju on joskus hankala jutska. Sitä suattaa laukasta jottain varsin vitsikästä, mutta eihän se tule kirjoitettuna ulos alkuunkaan samalla tavalla, kuin miltä ajateltuna tahi ääneen sanottuna kuullostaa. Ja kun eipä sitä sanoessaan muista, että kaikkien huumorintaju ei vaan ole väriltään musta :xmas:
Mutta se on kyllä kumma, että meillä ihan tavallisilla immeisillä ei ole sitä vertaa älyä, että tölvimisen jättäisi pöljemmille. Onko se sitten niin, että silloin pittää sanoa pahasti, kun ei ole ihestään ihan varma![]()
tässäpä asia oli hyvin ilmastu![]()
*mustan huumorin omaava* :wave: