Milloin tää flunssa loppuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "daalia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

"daalia"

Vieras
Kohta 2 viikkoa täynnä kurkkukipua ja nuhaa, kuume oli jo viikko sitten.
Sama lapsilla. Kurkku niin kipeä ettei nielemään pysty ja särkylääkkeitä menee.

Yksi lapsista sai ab-kuurin, muilla ei siihen tarvetta vaikka sama tauti.

Olen niin kyllästynyt tähän sairastukseen.

Onko muilla pitkittynyttä flunnssaa?

muistaakseni ke 23.1 yöllä alkoi poika yskimään, kuumeessa oli pe-su, seuraavana ke yönä itku ja torstai aamuna korvatulehdus todettiin ja aloitti antibiootin. Minulla myös saman ajan nuhaa ja yskää ja minulekin tuli korvatulehdus (todettiin perjantaina). Mies menee tänään lääkäriin, hän oli kuumeessa viime viikon alussa ja nyt lauantaista lähtien uudestaan. Siis vieläkin jokainen meidän perheessä yskii ja niistää.

Alan olla ihan ymmälläni onko meillä jo toista tautia peräkkäin menossa vai kestääkö tää yksi näin pitkään.
Tulis jo kesä että taudit jäi tauolle..

Täällä kans! Poika oli kolme viikkoa sitten viikon kuumeessa ja nuhassa. Parani mutta viikko sitten oli yhden päivän!! kuumeessa ja mulla alkoi viime viikon maanataina kurkkukipu, ke nousi kuume ja vielä jatkuu...Just tulin terkkarilta ja on vaan joku muheva virus. Mies on vielä säilynyt nuhittomana.

Just lähti käyntiin kymmenes viikko tätä flunssaa.. kurkkukipu,päänsärky,nuha ja lähes joka päivä kuumetta. Lääkäri sanoi että pitää vain koettaa kestää :)

Meilä tautikierre on jatkunut jo joulusta. Eka oli pitkittynyt flunssa (varmaan mykoplasma) ja nyt tuli influenssa. Alkais jo piisaamaan.. on meinaa aika riuduttavaa olla tautiputki päällä kuukausi tolkulla :/

Tulehdusarvot meillä kaikilla on kuitenkin alle5 eli oikein hyvät joten tarvetta antibiooteille ei ole. Olisin vaan valmis ottamaan vaikka minkä hevoskuurin että saisi tän loppumaan.
Isoimmalla lapselle 12v oli kurkku 3 viikkoa kipeänä eikä auttanut mikään. Strepsilsiä ja sitruunaa vaan.

Mykoplasman sulki lääkäri meiltä pois kun on kaikilla ollut jossain välissä se korkea kuume.