Milloin testata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hilla

Vieras
Meillä vauva tilauksessa ja viime kierrossa jo elättelin toiveita kun menkat oli 4 päivää myöhässä.No ei tullut vielä plussaa =( Ehkäisyä ei siis ole ja kierto heittelee sen takia 28-30 välillä aina.Nyt menkat "myöhässä" kaksi päivää jos kierto olisi tuo 28 mut jos kierto onkin 30 tässä kuussa niin teenkö testiä nyt turhaan kun voisi olla liian aikaista sittenkin.

En mä tiiä kun itseäkin mietityttää voinko olla raskaana...kierukka poistettu 30.1 ja ei ole ollut menkkoja. Viikko sitten tein testin enkä ole raskaana sen mukaan...

Odottele nyt vielä pari kolme päivää niin ei mene testit hukkaan (paitsi jos sulla on paljon ylimääräistä rahaa etkä välitä ympäristöasioista).

Itse tykkäsin olla epätietoudessa ja miettiä olenko vai en..

Alkuperäinen kirjoittaja enkkuli:
Odottele nyt vielä pari kolme päivää niin ei mene testit hukkaan (paitsi jos sulla on paljon ylimääräistä rahaa etkä välitä ympäristöasioista).

Itse tykkäsin olla epätietoudessa ja miettiä olenko vai en..

Et varmaan haluaisi olla epätietoisuudessa jos on lasta odotettu jo monta vuotta.Sitä vain toivoisi että se olisi plussaa,mutta viimeksi 3 päivää myöhemmin tein testin ja oli nega.En haluaisi pettyä jos mahdollisuus että liian aikaista olisi testaus.Pitää varmaan viikonloppuun odotella.

Yhteistyössä