J
"Jola"
Vieras
Minkä ikäisen vauvan olette siirtäneet nukkumaan eri huoneeseen? Meillä on puolivuotias ja nukkuu täydet yöunet, niin onko liian aikaista siirtää eri huoneeseen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tollo minä;26917142:Esikoinen siirtyi omaan huoneeseensa nukkumaan 3 vuotiaana. Kuopus, kohta 2 vuotta, nukkuu edelleen isänsä ja minun välissä. Ja saa nukkua siinä ihan tasan niin pitkään kuin haluaa.
Minä en ole koskaan käsittänyt miksi jo pienen lapsen pitäisi nukkua erossa vanhemmistaan, eihän mikään muukaan nisäkäs laita puolustuskyvytöntä poikastaan yksin nukkumaan....
Alkuperäinen kirjoittaja tollo minä;26917142:Esikoinen siirtyi omaan huoneeseensa nukkumaan 3 vuotiaana. Kuopus, kohta 2 vuotta, nukkuu edelleen isänsä ja minun välissä. Ja saa nukkua siinä ihan tasan niin pitkään kuin haluaa.
Minä en ole koskaan käsittänyt miksi jo pienen lapsen pitäisi nukkua erossa vanhemmistaan, eihän mikään muukaan nisäkäs laita puolustuskyvytöntä poikastaan yksin nukkumaan....
Miten teidän seksielämä voi, te joilla lapsi nukkuu samassa sängyssä?!Kauheeta ajatella..
Alkuperäinen kirjoittaja tollo minä;26917142:Minä en ole koskaan käsittänyt miksi jo pienen lapsen pitäisi nukkua erossa vanhemmistaan, eihän mikään muukaan nisäkäs laita puolustuskyvytöntä poikastaan yksin nukkumaan....