G
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:Onko tässäkin jokin minimi millon on pakko mennä tai et ole normaali ... en käsitä tai sit mä oon vaan liian vanha tähän viihteelle = ryyppäämään -meininkiin
Ei vaan ole mitään tarvetta lähtee viihteelle, kait sitä meni teininä tarpeeksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja endie:kolme viikkonen oli esikoinen kun kävin viihteellä ( eli kavereiden kanssa pari tuntia istumassa paikallisessa kuppilassa ) .
vai oliko viihteelle lähtö tässä rajattu "perskääneihin" yökerhossa - niiku yleensä ? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:Onko tässäkin jokin minimi millon on pakko mennä tai et ole normaali ... en käsitä tai sit mä oon vaan liian vanha tähän viihteelle = ryyppäämään -meininkiin
Ei vaan ole mitään tarvetta lähtee viihteelle, kait sitä meni teininä tarpeeksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja oi miksi:Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:Onko tässäkin jokin minimi millon on pakko mennä tai et ole normaali ... en käsitä tai sit mä oon vaan liian vanha tähän viihteelle = ryyppäämään -meininkiin
Ja miksi pitää vastata jos ei ole aiheeseen vastattavaa. Hoh hoh..
Alkuperäinen kirjoittaja Helkarisoikoon:Lapsi 3v enkä ole käynyt viihteellä. Minä en ymmärrä tämmöisiä kysymyksiä Milloin viihteelle? Jokainen voi mennä vaikka laitokselta suoraan jos se antaa ihmiselle jotain kiksejä? Tai lopettaa kokonaan viihteellä käymisen jos siltä tuntuu. Ja mitä on käydä viihteellä - vetää perseet olalle vai käydä nauttimassa pari lasillista?