Milloin viihteelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko tässäkin jokin minimi millon on pakko mennä tai et ole normaali ... en käsitä tai sit mä oon vaan liian vanha tähän viihteelle = ryyppäämään -meininkiin :D

Ei vaan ole mitään tarvetta lähtee viihteelle, kait sitä meni teininä tarpeeksi ;)

kolme viikkonen oli esikoinen kun kävin viihteellä ( eli kavereiden kanssa pari tuntia istumassa paikallisessa kuppilassa ) .
vai oliko viihteelle lähtö tässä rajattu "perskänneihin" yökerhossa - niiku yleensä ? :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
Onko tässäkin jokin minimi millon on pakko mennä tai et ole normaali ... en käsitä tai sit mä oon vaan liian vanha tähän viihteelle = ryyppäämään -meininkiin :D

Ei vaan ole mitään tarvetta lähtee viihteelle, kait sitä meni teininä tarpeeksi ;)

Ei ole mitään minimiä. Eikä ole pakko käydä, jos ei halua.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
kolme viikkonen oli esikoinen kun kävin viihteellä ( eli kavereiden kanssa pari tuntia istumassa paikallisessa kuppilassa ) .
vai oliko viihteelle lähtö tässä rajattu "perskääneihin" yökerhossa - niiku yleensä ? :snotty:

Niin kai. Onneksi ei tule käytyä yökerhoissa. Ja persekännitkin vedin viimeksi muistaakseni vuonna -99.

Ja miksi pitää vastata jos ei ole aiheeseen vastattavaa. Hoh hoh..

alle 2kk. Oli vappu ja läksin pojun kummitustädin ja parin kaverin kanssa iltaa viettämään nimiäisten jälkeen. Poju jäi isänsä ja isovanhempiensa luokse. Olin n. 3 tuntia ja join yhden siiderin ja sit mies haki miut kotiin :D

Mut mie käsitän ryyppäämisen ja viihteelläolon ihan erikseen. Jos mie lähden viihteelle, ni saatan juoda 1-4 siideriä ja tanssia ja pitää hauskaa kaverien kanssa. Sit jos ryyppäämään lähden, ni meno on ihan erilaista ja silloin tullaan yleensä kontaten kotio jos kyetään :whistle: sitä harvemmin tulee tehtyä nykyisin...

Alkuperäinen kirjoittaja oi miksi:

Ja miksi pitää vastata jos ei ole aiheeseen vastattavaa. Hoh hoh..

?? Ai, jos mun vastaus ei ole sama kuin sinun, ni pitäs olla hiljaa vaan =) Jep, jep.

Mä viihdyn ihan joka päivä kotonakin :laugh: :laugh: :laugh:

Jaa olikohan esikoinen jotain 2,5v, kun kaverilla oli polttarit. Ja sitte häissä oltiin kanssa. :whistle:

Joo ja se sama viihde on myös VIIMEISIN, jossa oon ollu ns. kännissä kodin ulkopuolella kunnolla. Ja esi esikoinen on nyt 8v... :laugh:

Lapsi 3v enkä ole käynyt viihteellä. Minä en ymmärrä tämmöisiä kysymyksiä Milloin viihteelle? Jokainen voi mennä vaikka laitokselta suoraan jos se antaa ihmiselle jotain kiksejä? Tai lopettaa kokonaan viihteellä käymisen jos siltä tuntuu. Ja mitä on käydä viihteellä - vetää perseet olalle vai käydä nauttimassa pari lasillista?

se viihteellä käyminen tarkoita sitä, että miten ko henkilö tykkää yleensä juhlia. Joko pari siideriä tai perskännit tai siltä väliltä tai sit kuskina tai... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Helkarisoikoon:
Lapsi 3v enkä ole käynyt viihteellä. Minä en ymmärrä tämmöisiä kysymyksiä Milloin viihteelle? Jokainen voi mennä vaikka laitokselta suoraan jos se antaa ihmiselle jotain kiksejä? Tai lopettaa kokonaan viihteellä käymisen jos siltä tuntuu. Ja mitä on käydä viihteellä - vetää perseet olalle vai käydä nauttimassa pari lasillista?

ja miksi siihen viihteellä oloon AINA liitetään se alkoholi ? Sekin ihmetyttää. Eikö esim kavereiden kanssa keilaamassa käyminen ole viihteellä käymistä ?

Yhteistyössä