Millon odottajat teillä on alkanut VESSARAVAAMISET??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odottaja_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

odottaja_

Vieras
Niin, eli millä viikoilla teillä odottajat on alkanu vessassa ravaaminen??

Mulla on tänään tasan 5+0 eikä vielä ole alkanut veskissä käynnit.. Millon ne alkaa, vai onko tämä edes mulla normaali raskaus, kun ei nuita oireita tunnu olevan plussan jälkeen...

sulla on tosi alussa raskaus, joten odottele vaan ihan rauhassa niitä oireita. varsinainen veskissä ravaus alko mulla ainakin vasta sitten, kun mahaakin jo oli ja alko se kaamea janotus. tietty veskissä käyntien väli tiheni jonkun verran alussakin, mutta ei sitä vielä ravaamiseksi voinut kutsua tähän nyky tilanteeseen verrattuna, joka viikolla 38 on. kun täytyy öisinkin pari kolme kertaa nousta. ja tuntuu, että on hätä lähes samantien, kun on jo noussut pöntöltä.. että tätä oiretta en ainakaan minä tule kaipaamaan! tosiaan, eiköhän raskautesi ole ihan normaali, se vain on niin alussa, ettei välttämättä ole vielä pahemmin mitään oireita. ei kaikille niitä oireita heti ilmaannu..ja itse en ainakaan kauheasti toivoisi mitään raskaus oireita, mielestäni sitä parempi, mitä vähemmän niitä tulee. pääasia, et kunhan vaan massu kasvaa ja vauva voi hyvin. hyvää odotusta!

Sanoisin että viikoilta 6-14 oli suurin pissatushätä.
Mulla ei ole missään raskaudessa pissahätä vaivannut ees yöaikaan,mutta käyn normaalistikin harvoin pissalla,liian harvoin.
4 raskautta takana yks tuplaraskaus ja tosiaan ei kannata opettaa rakkoa siihen että öisin käy pissalla.
Sekin aika lailla opittu tapa,ikävä sellanen!
Ilmankin pärjää tai ainakin mä oon pärjännyt

Moi,

Mulla 5+0 ja ainakin toistaiseksi vessassa ravaaminen helpottuu. Kaikkein eniten oli edellinen viikko ennen plussaa, jolloin en tiennyt olevani raskaana. Silloin mieheni kanssa vaan ihmettelimme, että miksi yhtäkkiä pitää käydä tiuhaan vessassa ja yönkin aikana kerran tai pari. Nyt kuitenkin yöllä saa nukkua rauhassa. Saa nähdä, miten kauan tätä kestää...

kata, jos olet pärjännyt kaikki raskausajat ilman yöpissejä ja enempiä vessassa ravaamisia, se ei tarkoita, että muut olis opettanut rakon yöpissille. jos ei ole kokemusta raskausajan yöllisistä vessassa ravaamisista, ei ehkä kannata antaa ohjeita siitä, miten rakkoa opettaa..et ilmeisesti tiedä sitä tunnetta, joka voi olla.. sen suhteen olet ollut onnekas. jos juo päivittäin lähes 3 litraa nestettä, on ihan luonnollista, että on usein hätä, myös öisin. varsinkin kun vauvan pää painaa rakkoa lysyyn.

Hmm.. olisi mielenkiintoista tietää, mistä johtuen joillakin vessassa ravaamiset alkaa aiemmin kuin toisilla..
olen ainakin itse kuullut, että monilla on ne vessakäynnit ensimmäisiä raskausoireita, mut eipä mulla... ihmetyttää vaan, et onkohan tuolla massussa sitten ketään...
Voih, väsyttää nyt kovin, täytyy ottaa pienet nokoset, että jaksaa taas illan.

hormoneista johtuen alkoi heti se ravaaminen. tosin janotuskin oli kovaa.. Öisin joudun käymään monta kertaa..

joku sanoi, että ei kannata opettaa rakkoa öiseen vessassa käymiseen, mutta minulla alkaa kohtu supistelemaan, jos en tyhjennä rakkoa. ei sekään hyvä asia ole!!

Mulla rupes olee koko ajan vessa hätä muutama päivä ennen ku testasin ja testasin todella aikaisin (3+2-3?). Esikoisen aikana ei lisääntynu tarve ku vasta loppuraskaudesta.

Mulla alkoi heti, kun plussa pärähti testiin. Ensimmäinen raskausoire oli vesihimo ja vettä meni päivässä varmaan 5litraa. Rv30-40, kun menin illalla nukkumaan ja ennen kuin nukahdin niin olin käynyt ehkä 10 kertaa vessassa.

Yhteistyössä