Millos viimeksi on pinotettua irc-galleria kuvia??

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Taas mie sorrun :ashamed:

Nätti! Susta tulee mieleen ihan se yks tytsy yhessä nuortensarjassa jonka nimee en tietenkään muista :| :D

...mikä mikä ihme se oli... :headwall:

tarkotatko kellyä siinä beverly hills 90210:ssa?

Nätti! Susta tulee mieleen ihan se yks tytsy yhessä nuortensarjassa jonka nimee en tietenkään muista :| :D

Mun mielestä hän näyttää siinä 2. kuvassa ihan Pamela Tolalta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Minäpäs pistän pinon pohjalle =)

http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Meidankopla&album_id=all

Aivan älyttömän sulosia lapsia sulla! =)

Samaa meinasin juuri kirjoittaa. =)

Ja koirat kanssa. Meidän sheltti-herra kuoli reilu vuosi sitten ja nyt aivan valtava koirakuume vaivaa... Siskon collie sai viime viikolla pennut ja tahtoo kanssa sellaisen! :heart:

Meillä ois yksi poika pentu vielä vapaana ;) Ja tämä ei ollut mainontaa vaan ihan perus kuulumisia pentulootasta :whistle:

Ei saa kiusata... :xmas:

Siskon koiran pentuessa on yksi jollaisesta olen haaveillut ja koiran kasvattajan sheltti-kasvatillakin on juuri syntyneet pennut tarjolla. Mies ei vaan ole yhtä innokas kuin minä. :whistle:

Ihania pentuhetkiä teille! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

Eeeiii, ku uudempi ohjelma. Siinä ne nuoret asu jossain pikkukaupungissa ja sen päähenkilöpojan kaveri lähti sarjan lopussa purjehtimaan. Ja tää londi lyhythiuksinen oli kaupungista muuttanu mummonsa luokse.

Kai, en mä sitä seurannu :D
Vitsi, ihan hittisarja oli pari vuotta sit...

http://irc-galleria.net/view.php?nick=loaloa Taas mie sorrun :ashamed:

sie näytät tuossa yhessä kuvassa ihan renee zellwegeriltä! :D

Ukko sano vähän aikaa sit ihan samaa, kiittelin että "ylipainoiselta" kolmikymppiseltä sinkultako? :laugh:
Ei sillä, Renee on kaunis, kiitos kohteliaisuudesta. Kutrit muuten lähti aikoinaan muun muassa syystä kun näin jossain kuvan missä sillä oli lyhyet hiukset, näytti kivalta :)

Eeeiii, ku uudempi ohjelma. Siinä ne nuoret asu jossain pikkukaupungissa ja sen päähenkilöpojan kaveri lähti sarjan lopussa purjehtimaan. Ja tää londi lyhythiuksinen oli kaupungista muuttanu mummonsa luokse.

Dawson´s creek?

tarkoitat nyt dawson creekiä?(en tiedä miten kirjoitetaan.)...oisko se näyttelijä joku michelle?seiskassa vaan ollut välillä kun se heat ledger tms. kuoli ja heillä oli lapsi...mut älyttömän kauniita ihmisiä täällä!

Alkuperäinen kirjoittaja juupopo:

tarkoitat nyt dawson creekiä?(en tiedä miten kirjoitetaan.)...oisko se näyttelijä joku michelle?seiskassa vaan ollut välillä kun se heat ledger tms. kuoli ja heillä oli lapsi...mut älyttömän kauniita ihmisiä täällä!

Michelle Williams

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Minäpäs pistän pinon pohjalle =)

http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Meidankopla&album_id=all

Aivan älyttömän sulosia lapsia sulla! =)

Samaa meinasin juuri kirjoittaa. =)

Ja koirat kanssa. Meidän sheltti-herra kuoli reilu vuosi sitten ja nyt aivan valtava koirakuume vaivaa... Siskon collie sai viime viikolla pennut ja tahtoo kanssa sellaisen! :heart:

Meillä ois yksi poika pentu vielä vapaana ;) Ja tämä ei ollut mainontaa vaan ihan perus kuulumisia pentulootasta :whistle:

Ei saa kiusata... :xmas:

Siskon koiran pentuessa on yksi jollaisesta olen haaveillut ja koiran kasvattajan sheltti-kasvatillakin on juuri syntyneet pennut tarjolla. Mies ei vaan ole yhtä innokas kuin minä. :whistle:

Ihania pentuhetkiä teille! :flower:

Kiitos kiitos =) Oikeastaan työ on vasta alkamassa. Viikonloppuna aletaan maistella kiinteitä joten tuloksen voit kuvitella :whistle:

Ei vissii o eka kerta, ku et ihan tajuu. :laugh:

kIva silmämeikki sitäpaitsi.[/quote]

On kivan näköinen,en sitä sano. en vaan ymmärrä mitä hän meinaa tuolla lauseellaan.

Alkuperäinen kirjoittaja banni:
kaikki jotka kuviaan pinoon laittaa on noita peilikuva, yläviistosta, yms. teini-pakko-olla-in-kun-muutki-vaikka-olen-kohta-30..

Eipäs oo. Mulla ainakaan ei oo yhtään peilin kautta otettuja. oikeestaan mun 8 vuotias poika otti noi kuvat.

Alkuperäinen kirjoittaja gismo:
Dawsons Creek!Kirjotettiinkohan noin :ashamed:

No just! Hyvä hyvä, lopahti päänsärkykin liian kovasta miettimisestä! :D
Eli Michelle Williams tuli mieleeni. =)

Kovat on kohteliaisuudet, voi kunpa näyttäisinkin tuolta http://abinitioadinfinitum.files.wordpress.com/2007/09/michelle-williams.jpg :(

Lähinnä omasta mielestäni enemmänkin samaa näköä löytyy muun muassa ryhävalaasta :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:
Perhoisella on niiiin ihana masukuva :heart: Mä oon joskus salaa käyny ihailemassa sitä :whistle:

hihi..kiitos..se on ainut Onnistunut kuva kun odotin tyttöä :D Ei uskois mutta on otettu kännykällä N70...harvoin onnistuu kännyllä tollain kuvat. vaikka ite nyt kehunkin :D :whistle:

Hassuja ryhävalaita olette. :laugh: Ei vaiskaan, mutta mitä hyötyä on olla kaunis, jos ei itse tajua sitä? parempi ois olla ruma ja luulla olevansa kaunis, ku olla turhaan kaunis ja luulla olevansa joku ryhävalas.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hassuja ryhävalaita olette. :laugh: Ei vaiskaan, mutta mitä hyötyä on olla kaunis, jos ei itse tajua sitä? parempi ois olla ruma ja luulla olevansa kaunis, ku olla turhaan kaunis ja luulla olevansa joku ryhävalas.

Aivan. Mäkin just hogasin etten ole koskaan bilsan tunnilla oppinu mitään, mä kun oon aina luullu et ryhävalas on valtava... :whistle: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:
Perhoisella on niiiin ihana masukuva :heart: Mä oon joskus salaa käyny ihailemassa sitä :whistle:

hihi..kiitos..se on ainut Onnistunut kuva kun odotin tyttöä :D Ei uskois mutta on otettu kännykällä N70...harvoin onnistuu kännyllä tollain kuvat. vaikka ite nyt kehunkin :D :whistle:

Mulla ei onnistunu ykskään kuva, sellasia ainoastaan missä näytin ihan turvonneelta, muualtakin kuin mahasta... Sen takia piilotinkin ne ennenkun laitoin linkin tänne :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Aivan. Mäkin just hogasin etten ole koskaan bilsan tunnilla oppinu mitään, mä kun oon aina luullu et ryhävalas on valtava... :whistle: :xmas:

Odottakaapas kun saan laitettua tuoreempaa kuvaa niin ymmärrätte mitä tarkoitan... :) Pieni nainen, iso vaavimasu = ryhis :laugh:

Yhteistyössä