Millos viimeksi on pinotettua irc-galleria kuvia??

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Odottakaapas kun saan laitettua tuoreempaa kuvaa niin ymmärrätte mitä tarkoitan... :) Pieni nainen, iso vaavimasu = ryhis :laugh:

Aaaa.... Se on sellanen mikä mäkin oon kahesti ollu :D
50% lähtöpainoon lisää ja julmettu pallo mahan kohilla :whistle:

Mut on tuo Michellekin voinu sellanen olla :|

Alkuperäinen kirjoittaja Mulan:
Niin ja SaNi81, toi ristiäiskakku oli ihan äly hyvännäköinen!! Onko se oikeesti ite tekemä? Voi ku itekki osais..

juu, ite tekemä on! Ajattelin, ku ristiäiset oli elokuussa, ja oli just hyvä mustikkakausi, että teenpä kakun siitä. Välissä oli mustikkahilloa ja kermaa, ja toisessa välissä tais olla ite tekemää vadelmahilloa ja kermaa. Kiitos kaikille kommeteista!! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Pitäskö aina meikata näin?!?

http://irc-galleria.net/view.php?nick=masutu

Hirmuisen kivan näköiset simmut =)

Voi kiitos. Olin ystävälläni hiusmallina ja samalla sitten meikkikin tehtiin, ite en todellakaan osaa nuin meikata, hyvä kun ripsivärin osaan laittaa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:
Niin ja SaNi81, toi ristiäiskakku oli ihan äly hyvännäköinen!! Onko se oikeesti ite tekemä? Voi ku itekki osais..

juu, ite tekemä on! Ajattelin, ku ristiäiset oli elokuussa, ja oli just hyvä mustikkakausi, että teenpä kakun siitä. Välissä oli mustikkahilloa ja kermaa, ja toisessa välissä tais olla ite tekemää vadelmahilloa ja kermaa. Kiitos kaikille kommeteista!! =)

Mikä sun nikki on? en löytänyt kun sokeaksi olen kai tullut! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:

Mikä sun nikki on? en löytänyt kun sokeaksi olen kai tullut! =)

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Saija81

Alkuperäinen kirjoittaja possu:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Pitäskö aina meikata näin?!?

http://irc-galleria.net/view.php?nick=masutu

Meikki ihan ok, mut kulmakarvoja kannattais vähän siistiä. En tarkota mitenkään pahalla, vaan ihan rehellisesti oman mielipiteeni sanon :D

NO ÄLÄ :laugh: Todellakin siis tiedän juu itsekin että pitäis siistiä, ei vaan siinä tohinassa ehtiny kaikkee tekemään, hiukset kuitenkin oli se pääasia :D
Mutta suunnitelmissa siis on kulmien siistiminen ja värjäys.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei vissii o eka kerta, ku et ihan tajuu. :laugh:

kIva silmämeikki sitäpaitsi.

On kivan näköinen,en sitä sano. en vaan ymmärrä mitä hän meinaa tuolla lauseellaan.[/quote]

Meinaan sitä että kun yleensä en todellakaan meikkaa. Ja tuonkin meikin tehnyt ystäväni.

Yhteistyössä