Miltä minä näytän =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raksmaitaks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
noni raksmaitaks, kuvailehan vähän itseäsi! :)

Juu sori =) . Mä olin katsomassa tota kummitusvideota, yäk :o .

Niin siis mulla on ruskeat pitkät hiukset, oon normaalipainoinen, 173 cm pitkä. Mulla ei ole silmälaseja ja mitäs vielä... niin tuo pukeutuminen...tykkään sellaisista naisellisista, mutta yksinkertaisista vaatteista. Seuraan muotia, mutta en ole sen orja. Rentoa pukeutumista harrastan kotioloissa, silloin kuljen verskoissa ja topissa =) .

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Hmmh.. mua nyt lähinnä huvittaa tuo joidenkin vertaus siitä että kuinka mukamas venäläiset nyt sitten pukeutuvat tosi narttumaisesti tai paljastavasti ja panostavat ulkonäköön enemmän verrattuna suomalaisiin. Mun mielestä tänä päivänä ihan supisuomalaisistakin löytyy ihan yhtä lailla samaan tyyliin pukeutuvia, että eipä tuo ero nyt niin valtava suomalaisten ja venäläisten välillä enää ole..

Mutta se on kyllä pakko sanoa että useimmat venäläiset naiset jotka mä tiedän, on kyllä tosi kauniita. Vaikka sekin on tietty yleistämistä. Mulle on vaan tullut vastaan sellaisia pitkäsäärisiä kauniskasvoisia missityyppejä, joita meissä suomalaisissa on niin kovin vähän.

Yhteistyössä