Miltä minä näytän =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raksmaitaks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

raksmaitaks

Aktiivinen jäsen
15.05.2007
1 783
1
36
Tosta fjongan ketjusta tuli mieleen, että kaikilla taitaa olla omat käsityksensä siitä miltä kukakin näyttää. Kysymys siis kuuluukin että minkä näköinen minä olen =) . Niin ja tietty eka kysymys on että muistaako kukaan mua, vai olenko aivan näkymätön persoona palstalla :ashamed: :whistle: .

Niin siis just noita mielikuvia ajoin tällä takaa. Kun mulle ainakin on monestakin muotoutunut tietty mielikuva ulkonäöstä ja jos sitten jostain oon nähnyt kuvan, niin oon huomannut olleeni joko oikeassa tai TÄYSIN väärässä. Ei mulla oo koskaan ollut kuvaa esillä =) .

Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Niin siis just noita mielikuvia ajoin tällä takaa. Kun mulle ainakin on monestakin muotoutunut tietty mielikuva ulkonäöstä ja jos sitten jostain oon nähnyt kuvan, niin oon huomannut olleeni joko oikeassa tai TÄYSIN väärässä. Ei mulla oo koskaan ollut kuvaa esillä =) .

no onkos sulla musta jonkinlainen mielikuva? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:

no onkos sulla musta jonkinlainen mielikuva? :D

No on tietty ;) . Mä olen ajatellut että sä olet sellainen vähän boheemi tyyppi, sulla on mustat pörröiset hiukset ja sellainen älykkään näköinen. Siis silleen hyvällä tavalla =) .

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Jostain syystä mun mielikuvissani näytät lippalakkipäiseltä pikkupojalta, joka hyppää aamiaismuroistani.

haa, jollekin muullekin nikistä, ei siis siitä mitä nikki kirjoittaa tulee mieleen aamiasmurot.

Snackcraklepop vai miten se oli.

=)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Jostain syystä mun mielikuvissani näytät lippalakkipäiseltä pikkupojalta, joka hyppää aamiaismuroistani.

:laugh: :laugh: :laugh: No pääasia että herätän jotain mielikuvia :laugh: . Mä olen ajatellut ettei täällä palstalla kukaan edes muista olemassaoloani. Hassun näkymätön tunne tulee täällä. Eipä tietty ihme kun niin moni tänne kirjoittaa.

Että simmoset mielikuvat. :)

Mulla tosiaan on pitkät luonnonkiharat ruskeat hiukset ja tumman ruskeat silmät. Koska tukka on kihara se tosiaan on välillä vähän pörrössäkin kun ei tule aina sitä kampaa näytettyä. Olen aika pitkä 176 senttiä mutta en ole normaalipainoinen kuten ellukka arvaili vaan ylipainoinen. Tyyliltäni olen sellainen rento, tykkään olla verkkareissa tai farkuissa. Ja on mulla silmälasit mutten juuri käytä niitä, pimeällä autolla ajaessa ne tosin ovat ihan hyödylliset.

fjonga voi kuvailla tarkemmin, se kun on nähnyt musta kuviakin.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
kuvaa kehiin :attn:

Mä en usko että mulla riittää tarpeeksi rohkeutta :ashamed:

heh, niinhän se on. kun kuvan laittaa tänne ei voi suodattaa vain kaikkea hyvää on pakko ottaa se paskakin vastaan ja kestettävä. minäkään kun en ole kaikista asioista samaa mieltä, makuasioista ei voi kiistellä (näin olen kuullut sanonnan menevän) :whistle:

kuvaa kehiin :attn:

Mä en usko että mulla riittää tarpeeksi rohkeutta :ashamed:

heh, niinhän se on. kun kuvan laittaa tänne ei voi suodattaa vain kaikkea hyvää on pakko ottaa se paskakin vastaan ja kestettävä. minäkään kun en ole kaikista asioista samaa mieltä, makuasioista ei voi kiistellä (näin olen kuullut sanonnan menevän) :whistle:

Mutta sä vaan vaikutat sellaiselta hyvinhyvin paksunahkaiselta tapaukselta, että tuskin ihan pienestä järkyt. Tai mistä mä siitä tietäisin, mutta sellaisen kuvan oon saanut.
Ja kyllä mäkin sen arvostelun kestäisin. Jostain syystä pelkään vaan sitä että joku tunnistaisi, vaikka mitäpä se haittaisi :whistle: .

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Että simmoset mielikuvat. :)

Mulla tosiaan on pitkät luonnonkiharat ruskeat hiukset ja tumman ruskeat silmät. Koska tukka on kihara se tosiaan on välillä vähän pörrössäkin kun ei tule aina sitä kampaa näytettyä. Olen aika pitkä 176 senttiä mutta en ole normaalipainoinen kuten ellukka arvaili vaan ylipainoinen. Tyyliltäni olen sellainen rento, tykkään olla verkkareissa tai farkuissa. Ja on mulla silmälasit mutten juuri käytä niitä, pimeällä autolla ajaessa ne tosin ovat ihan hyödylliset.

fjonga voi kuvailla tarkemmin, se kun on nähnyt musta kuviakin.. :D

Eli mun mielikuva meni siis täysin metsään :laugh: . Mutta hauskaa on kyllä omilla mielikuvilla leikitellä ;) .

Mutta sä vaan vaikutat sellaiselta hyvinhyvin paksunahkaiselta tapaukselta, että tuskin ihan pienestä järkyt. Tai mistä mä siitä tietäisin, mutta sellaisen kuvan oon saanut.
Ja kyllä mäkin sen arvostelun kestäisin. Jostain syystä pelkään vaan sitä että joku tunnistaisi, vaikka mitäpä se haittaisi :whistle: .

juu ei mua haukkumiset haittaa, siperia kai opettanu tai jotain. hauskaa viihdettä tä mulle on linkittää kuvia (tosin tän päivästä en ois linkittäny mut ku erikseen pyydettiin) ja saada palsta vauhkoksi :laugh:

juu ei mua haukkumiset haittaa, siperia kai opettanu tai jotain. hauskaa viihdettä tä mulle on linkittää kuvia (tosin tän päivästä en ois linkittäny mut ku erikseen pyydettiin) ja saada palsta vauhkoksi :laugh:

Juu, aika ala-arvoisiakin kommentteja sä kyllä oot saanut kuvastasi.

no sellasiakin ihmisiä on, he ovat mun mielestä taas halpoja ja säälittäviä... tarkoitan lähinnä niitä jotka laittanu jotain tyyliin "sellasia ne venakot on"
jos moskovassa asuu 15 milj ihmistä ja huoria heistä on ehkä se alle 1000 niin ovatko kaikki sitten huoria? ja mun mielestä venäläiset ei pukeudu noin niinku mä tossa kuvassa, huh näkisittepä ne lähiöt kuin suoraan mummon vaatekaapilta :x
sitäpaitsi miten voin pukeutua kuin venäläinen kun olen asunut suomessa 16 vuotta, en tunne edes kuin pari venäläistä täällä enkä ole liikkunut kuin suomalaisten kans tai miten sen sanoisin kasvanut suomalaisen yhteiskunnan mukana...?

Hmmh.. mua nyt lähinnä huvittaa tuo joidenkin vertaus siitä että kuinka mukamas venäläiset nyt sitten pukeutuvat tosi narttumaisesti tai paljastavasti ja panostavat ulkonäköön enemmän verrattuna suomalaisiin. Mun mielestä tänä päivänä ihan supisuomalaisistakin löytyy ihan yhtä lailla samaan tyyliin pukeutuvia, että eipä tuo ero nyt niin valtava suomalaisten ja venäläisten välillä enää ole..

no sellasiakin ihmisiä on, he ovat mun mielestä taas halpoja ja säälittäviä... tarkoitan lähinnä niitä jotka laittanu jotain tyyliin "sellasia ne venakot on"
jos moskovassa asuu 15 milj ihmistä ja huoria heistä on ehkä se alle 1000 niin ovatko kaikki sitten huoria? ja mun mielestä venäläiset ei pukeudu noin niinku mä tossa kuvassa, huh näkisittepä ne lähiöt kuin suoraan mummon vaatekaapilta :x
sitäpaitsi miten voin pukeutua kuin venäläinen kun olen asunut suomessa 16 vuotta, en tunne edes kuin pari venäläistä täällä enkä ole liikkunut kuin suomalaisten kans tai miten sen sanoisin kasvanut suomalaisen yhteiskunnan mukana...?

Joo nuo mielikuvat on vaan valitettavasti juurtuneet pahasti suomalaisten mieleen. Kaikki Venäläiset naiset on tietenkin huoria tai vähintään pukeutuu kuin huorat. Kaikki somalimiehet on raiskaajia, kaikki italialaismiehet gigoloja jne. Näitä on niin paljon...

Yhteistyössä