miltä on tuntunut olla äiti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja criss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kyllä tämä on parasta mitä sattunut elämässä, on jotakin tuollaisen pikku-ihmeen voinut saada vaikka alussa tuntui että "mitäköhän tämän kans teen" kun ei juuri vauvoista ollut kokemusta, monta kertaa on ollut avuton olo mutta nyt onneksi on alkanut helpottaa ja osaa jo nauttia äitiydestä enemmän...

Aivan ihanaa on ollut. Ensimmäisinä päivinä kotona oli sellanen olo että tätäkö muka halusin, en ollut vauvan kanssa sairaalassa samassa huoneessa ku yhden päivän. Eli kaikki se opettelu alkoi vasta kotona. Mielialat kyllä loikki miten sattui. Nyt ei enää harmita mikään muu ku se jos tyttö välillä nukkuu huonosti, niin en ehdi kotona mitään tekemään, hyvä kun ruokaa suuhun saan. Ja välillä yöllä herääminen ärsyttää mutta eipä sekään enää kamalasti..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2005 klo 14:09 tuorehkoäiti kirjoitti:
Mulle on taas tullut sellainen olo kun katson poikaani, että miten noin kaunis ja söpö poju voi olla mun. Olen todella ylpeä itsestäni, että olen saanut jotain noin kaunista aikaiseksi yhdessä mieheni kanssa.

Mulla on ollut ihan samat fiilikset oman poikavauvani kanssa. Kolahti kyllä heti kun vauvani ensi kertaa näin :heart: tässä tapauksessa voi sanoa, että rakkautta ensi silmäyksellä. Nyt kun ollaan reilu kuukausi tutustuttu niin täytyy sanoa, että äitiys tuntuu hemmetin hyvältä ja energiaa riittää.... =)

Mä vähän niinkun pelkäsin vauvaa ja aina kun se itki niin lykkäsin liikaakin sitä isännän hoiviin. Kun poika on kasvanut niin olen alkanut nauttia äitiydestä, mutta missään vaiheessa en ole katunut äidiksi tulemista! Ehkä tämän toisen lapsen kanssa en ole niin avuton. Olen muutenkin sellainen hallitsija ihminen että jos joku asia on mulle epävarmaa niin en tee sitä, kaiken pitää olla selvää nyt ja heti...
Synnärillä muistan katselleeni vauvaa ja itkin sitä rakkauden tunnetta mitä tuhiseva nyytti sai aikaan, silloin tajusin mitä tosirakkaus on :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2005 klo 14:09 tuorehkoäiti kirjoitti:
Mulle on taas tullut sellainen olo kun katson poikaani, että miten noin kaunis ja söpö poju voi olla mun. Olen todella ylpeä itsestäni, että olen saanut jotain noin kaunista aikaiseksi yhdessä mieheni kanssa.
Oli kuin omasta suustani! Välillä on ihan tippa silmässä kun poika nukkuu ja jää vaan tuijottamaan sitä pientä tiitiäistä, että miten ihana se voikaan olla! Ja miten paljon sitä oikeesti voi rakastaa! :heart:

Ihanaa :heart:
Ensi alkuun oli tietty outoa, mutta ajan kanssa alkoi tuntua TOSI hyvältä. Jo se kun typy kattoo päin ja läväyttää maailman sulosimman hymyn saa joskus liikuttumaan. Joka päivä puhun ääneen kuinka ihana ja sulonen tyttö on meille annettu :heart: :heart:
Äiti sana oli ensin vähän outo kun olin ollut 4vuotta kissalle mami :D mutta kyllä se äiti on vaan paljon kauniimpi sana =)

Yhteistyössä