mimmosia vaatteita teidän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusiomami-77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

uusiomami-77

Jäsen
21.02.2008
161
0
16
kolmos-,nelos-ja vitosluokkalaiset pitää päällä näin talvella?
meillä nimittäin toi kolmasluokkalainen pisti semmosen shown pystyyn toppahousuista ettei oo tosikaan.ne on kuulemma "nolot".siis ite valitsi semmoset omasta mielestään hienot.ja nyt niitä olevinaan ei voi pitää :headwall:
onko ne nyt niin nolot oikeesti!? vai olenko hurjan tollo äiti jos pakotan lapsen laittamaan toppikset??

nimimerkki kalkkisäiti :ashamed:

Meijän nykyinen nelosluokkalainen käyttää mutta viime talvena tapeltiin, kunnes koulusta tuli viestiä että lumileikkeihin ei ole välitunneilla asiaa jos ei ole ulkohousuja, koska muuten nää istuu märillä housuilla siellä lopun päivää. Sit laitettiin koska kivampi se on pihalla touhuta kun seistä tumput suorana

"kattoo" mitä päälleen pistää,kuhan on vaatteet :D
eli minulla on täys olla maailman kauhein,ärsyttävin ja rasittavin äiti tässä asiassa :kieh:
kun ei mikääään järki selitys taas mee tuolle jakeluun |O

huoh..mitähän tää on sit ko neiti täyttää 15v :whistle:

kolmasluokkalaisen tytön kanssa ajoittain käydään vaatetaisteluita (nykyään ehkä jopa vähemmän kun viime tai edellistalvena) eli aika usein laittaa toppahousut ja niitten alle farkut eli kompromissioratkaisu :)
Olisko nyt tullu vähän järkeä päähän, että on inhottavaa olla jos on kylmä!

Toppahousut pannaan päälle, thats it. Uhkasin tulla koululle välkällä tarkistamaan ja laittamaan ne jalkaan, jos likka ei itse laita. Tehos ;-) 3. luokalla hää on.

Tv hirviömutsi

Ihana kuulla että muillakin samanlaisia ongelmia! Mulla kans tyttö kolmannella ja jatkuvasti saa tapella vaatteista ja varsinkin toppahousuista. Laittaa kyllä toppikset päälle aamulla kun minä vahdin, mutta iltapäivällä tulee kotiin housut kainalossa! Luulis jo että on epämukavampaa kantaa niitä käsissä kuin jaloissa... Jep, teiniaikaa odotellessa..