minä, 17 vuotias tein just positiivisen raskaustestin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teenmom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

teenmom

Vieras
huhhuh en voi uskoa tätä.. Tein raskaustestin koska nännit on ollu arat ja menkkamaista juilintaa mahassa ja selässä ja positiivinenhan se oli.. Uskonko nyt tätä ja soitan joku päivä neuvolaan vai teenkö uuden?

Kyllä nuo testit yleensä totta näyttää ja oireesi viittaavat raskauteen. Voit tietysti halutessasi vielä varmistaa uudella testillä. Ota yhteyttä neuvolaan mahdollisimman pian. Onnittelut raskaudesta :)

Onnea! :hug:

Kyllä plussa on plussa, eikä muuksi muutu.

No, mitäs nyt, jos saa olla utelias?

Seurusteletko, tietääkö tuleva isä jo?
Asutko vielä vanhempien luona, miten tulevat isovanhemmat suhtautuvat?

Onnea! :hug:

Kyllä plussa on plussa, eikä muuksi muutu.

No, mitäs nyt, jos saa olla utelias?

Seurusteletko, tietääkö tuleva isä jo?
Asutko vielä vanhempien luona, miten tulevat isovanhemmat suhtautuvat?

seurustelen ja ei tiedä vielä. Varmistan uudella testillä tänään tai huomenna ja sitten kerron :) Asutaan poikaystävän kanssa yhdessä mutta ei vielä omassa kämpässä. Vanhemmille ajattelin kertoa vasta sitten ku asia on 100% varma.

Tuntuu vaa et toi näyttää väärää positiivista :D oon vähä tämmönen ja uskon vasta sitten että oon raskaana ku neuvola tädit niin sanoo. En osaa vielä edes sanoa mitä aijon tehdä, mutta sen voin jo sanoa että aborttia en tee.

Kyllä se asia siitä ajan oloon selviää =)
Sulla on hyvää aikaa valmistautua vielä vauvan tuloon.
Toivottavasti vanhempasi ovat myös tukenasi ja voit nauttia odotuksestasi ilman huolia!:hug:

niin mäkin tein 17v:nä just ehdin täyttää 18v.. lapsi nyt 3v:) hyvin on mennyt vaikka totaali yh olenkin ollut. Ainoo mikä harmittaa ettei koulutusta ole vielä mut piakkoin alkaa työvoimakoulutus ja siitä saan nopeasti ammatin:)

Onnea!
bebe-cigogne-38.gif

Tuntuu vaa et toi näyttää väärää positiivista :D oon vähä tämmönen ja uskon vasta sitten että oon raskaana ku neuvola tädit niin sanoo. En osaa vielä edes sanoa mitä aijon tehdä, mutta sen voin jo sanoa että aborttia en tee.

Hih, mä tiedän miltä se tuntuu. :D
Itse olin 17-vuotias (tosin täytin kohta 18) tehdessäni positiivisen ja taisin mä viikonpäivät niitä testejä tehdä aamuin ja illoin.
Siellä testin ohjeiden lopussa kun luki pienellä präntillä et testissä voi olla virhe. :xmas:
Pakkohan se oli sit lopulta uskoo ettei niissä kaikissa voi virhettä olla. :D

Tsemppiä sulle mitä ikinä päätätkin! :)

PS. Voin kertoo et mulla on ollu ihan kivaa, vaikkei mulla oo edes poikaystävää. :D

Oli pakko nyt kirjoittaa tänne jos teistä joku tietäisi mikä minulla on, eli noin 2 viikkoa sitten harrastimme poikaystäväni kanssa seksiä, ja sen jälkeen el joku 7 päivää myöhemmin alkoi hirveä menkkamainen kipu alavatsassa ja oksetti ja nännit on arat ja pahaa oloa. nyt tilanne on pahempi oksensin toissapäivänä nännit on tummunu ja arat, väsyttää todella paljon, pahaa oloa tunnen ja alavatsa nippailee ja mielialat vaihtelee laidasta laitaan, voiko olla että olen raskaana? Auttakaa!!

Oliko toi nyt sit ap suunniteltu vai suunnittelematon raskaus? Onnea, jos oli suunniteltu! :flower:

Mä aion kyllä opettaa omille pojilleni, että pitävät kortsut visusti tallessa (niin, etteivät naiset pääse niihin käsiksi -> eivät voi rei'ittää) ja käyttävät niitä aina vakisuhteessakin, elleivät lapsia halua. Silloin ei oo paniikkia, jos naisen mahdollisesti käyttämä ehkäisy pettää tai "pettää".

[QUOTE="vieras";26421239]Mitä ehkäisyä käytitte? Tunnut olevan kovin iloinen raskaudesta. Oletteko/oletko suunnitelleet sitä jo aiemmin?[/QUOTE]

oonhan mää ilonen :) käytin e-pillereitä mutta unohdin pari pilleriä liuskasta. Eli voi e-pillereistä päätellä että en kuitenkaa suunnitellut tätä mutta toivonut "salaa" kuitenkin.

Oliko toi nyt sit ap suunniteltu vai suunnittelematon raskaus? Onnea, jos oli suunniteltu! :flower:

Mä aion kyllä opettaa omille pojilleni, että pitävät kortsut visusti tallessa (niin, etteivät naiset pääse niihin käsiksi -> eivät voi rei'ittää) ja käyttävät niitä aina vakisuhteessakin, elleivät lapsia halua. Silloin ei oo paniikkia, jos naisen mahdollisesti käyttämä ehkäisy pettää tai "pettää".

suunnittelematon mutta olen kuitenki ilonen tästä :)

Yhteistyössä