minä, 17 vuotias tein just positiivisen raskaustestin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teenmom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hih, mä tiedän miltä se tuntuu. :D
Itse olin 17-vuotias (tosin täytin kohta 18) tehdessäni positiivisen ja taisin mä viikonpäivät niitä testejä tehdä aamuin ja illoin.
Siellä testin ohjeiden lopussa kun luki pienellä präntillä et testissä voi olla virhe. :xmas:
Pakkohan se oli sit lopulta uskoo ettei niissä kaikissa voi virhettä olla. :D

Tsemppiä sulle mitä ikinä päätätkin! :)

PS. Voin kertoo et mulla on ollu ihan kivaa, vaikkei mulla oo edes poikaystävää. :D

hah just niinku minä! pitää tehdä monta testiä et uskoo :D kiitos, toivotan sulle kaikkea hyvää :)

oonhan mää ilonen :) käytin e-pillereitä mutta unohdin pari pilleriä liuskasta. Eli voi e-pillereistä päätellä että en kuitenkaa suunnitellut tätä mutta toivonut "salaa" kuitenkin.

Toivoit "salaa" ja "unohdit" pari pilleriä. :D Jep jep.

Ja nyt kehtaat vielä väittää että et tiedä mitä aiot tehdä, mutta aborttia et kuitenkaan.

Toivottavasti isä pysyy kuvioissa eikä lähde lätkimään. Toivoiko isäkin "salaa" vauvaa vai mielivaltaisestiko päätit tämän asian?

[QUOTE="vieras";26421856]Jos unohtaa ottaa pari pilsua niin ei siitä kyllä vielä raskaaksi tulla, koska se teho ei ihan pariin päivään häviä.[/QUOTE]

Ihan yhtälailla kun silläkin että syö jokaisen ajallaan. Ei ne varotukset turhaan oo paketeissa että pitää syödä jokainen ettei heikkene.

Tulin raskaaksi 17 vuotiaana myöskin, lapsen pidin mutta kyllä elämä nuorena (teininä) äitinä oli todella todella raskasta eikä sitä voinut edes kuvitella. En toivois kellekään samaa ikinä! Toivottavasti tiedät mitä olet tekemässä. Onnea siltikin.

Yhteistyössä