Minä en kestä poikalasten sortamista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gluteus maximus

Vieras
päiväkodissa tämä tulee hyvin selvästi ilmi, ainakin meidän lasten kohdalla. Meidän lapset, poika ja tyttö ovat samassa hoitoryhmässä ja aina jos poika on tehnyt jotain hölmöä niin siitä kerrotaan suu vaahdossa meille vanhemmille. No, nyt meidän neiti on alkanut uhmailemaan ja hänestä ei koskaan tule mitään sanomista hoitajilta. Meidän poika tänään kertoi, että sisko oli jäähyllä kun teki sitä ja tätä ja minä olen suu auki, että miksi minulle ei kerrottu!!!! No, huomenna kyllä sanon asiasta.

Meidän koulussa aletaan olla sitä mieltä, että poikien pitää oppia välitunnillakin olemaan paikallaan pihalla ja vaikka jutella keskenään...ei palloilua yms.

Ehdottomasti pitäisi saada mieshoitajia päiväkoteihin. Meidän vilkkailla pojilla on ollut useita hoitajia, johtuen useammasta muutosta ja päiväkodin vaihdosta. Kaikki heidän hoitajansa on olleet naisia, jokunen sivari sentään mahtunut joukkoon, mutta muuten siis naisia. Toki näissä naisissakin on ollut mukavia, jotka on ymmärtäneet poikien leikkejä ja kestäneet vilkkaampaakin menoa, mutta myös olen törmännyt vastaavaan tyttöjen suosimiseenkin kuten ap.

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Ehdottomasti pitäisi saada mieshoitajia päiväkoteihin. Meidän vilkkailla pojilla on ollut useita hoitajia, johtuen useammasta muutosta ja päiväkodin vaihdosta. Kaikki heidän hoitajansa on olleet naisia, jokunen sivari sentään mahtunut joukkoon, mutta muuten siis naisia. Toki näissä naisissakin on ollut mukavia, jotka on ymmärtäneet poikien leikkejä ja kestäneet vilkkaampaakin menoa, mutta myös olen törmännyt vastaavaan tyttöjen suosimiseenkin kuten ap.

Mieshoitajia minäkin kaipaan päiväkoteihin.

Yhteistyössä