Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko siinä jotain outoa jos kuvaa ruokia? Itse kuvaan usein ihan kotonakin tehtyjä ruokia. Matkoilla kuvaan myös aina ruoat mitä syön.
Kotipizzan jauhelihapizza on maukas ja hyvältä maistuva, noissa "ählämipizzerioissa" jauhelihapizzat ovat usein kitkerän ja pahanmakuisia, jauheliha on harmaita muruja pizzan päällä.
Kotipitzzerrian tekemät lätyt, on ihan hirveitä.:x
Järkyttävää moskaa, missä mittakuppien kanssa mittaillaan täytteet, ja lasten suosima jauheliha täyte on jotain kastiketta? Ei siis sellaista muruksi paistettua jauhelihaa?
Meille riitti muutama käynti kerta ja joka kerta petyttiin!
Aika monessa pizzeriassa laittavat paljon juustoa, se tekee pizzasta rasvaisen. Silti mieluumin menen johonkin karvakäsi-pizzeriaan kuin kotipizzaan.
Varmasti niissä on hevoisenlihaa.
Varmasti niissä on hevoisenlihaa.
Osta nyt Kotipitsan uutuustuote; Vermolaisen avopiiras. Maistuu takuulla iii-hanalle!
Oonkohan jotenkin väsynyt kun hörähdin ääneen..
Pidätkö sinä siitä kuivasta jauhelihamurusta? Kotipizzan jauhelihapizza on mielestäni paljon paremman makuinen. Tuo eilinen pizzakin oli niin mauton, muu ei maistunut kuin rasva.
Tässäkö nyt näkyvät ne piilotetun hevoisenlihan vaikutukset. Muuttuu itse hevoiseksi ja ensimmäinen oire on hörähtely :|
Ei mulla muuta kuin että Kotipizza tai Ählämi niin jauhelihapizza EI ole edes pizza vaan nolojen suomalaisten takia listoille otettu viritelmä... :x
Onko sitten mielestäsi ne muut pitsoja? Mikä mielestäsi edes on pitsa? Ei taida yksikään noiden ravintoloiden pitsoista täyttää aidon perinteisen italialaisen pitsan vaatimuksia. Yhtä noloja viritelmiä siis nekin ovat kuin se jauhelihapitsa.
Tarkoilla raaka-ainevalinnoilla pääsee hyvään lopputulokseen. Rasvainen jauheliha(jauho)mössö ei ole yksi niistä.
Ei muuten tarvitse miettiä miksi se ap:n pizza oli niin rasvainen kun oli jos siihen on lykätty kunnon kökkö prosessoitua sikanautaa päälle... :x
Ei siinä mitään, jokainen valkkaa mitä valkkaa pizzansa päälle, mutta sitten on vähän turha valittaa lopputuloksesta jos itse valinnoillaan ei edes yritä päästä lähelle kunnon pizzaa.
Tarkoilla raaka-ainevalinnoilla pääsee hyvään lopputulokseen. Rasvainen jauheliha(jauho)mössö ei ole yksi niistä.
Ei muuten tarvitse miettiä miksi se ap:n pizza oli niin rasvainen kun oli jos siihen on lykätty kunnon kökkö prosessoitua sikanautaa päälle... :x
Ei siinä mitään, jokainen valkkaa mitä valkkaa pizzansa päälle, mutta sitten on vähän turha valittaa lopputuloksesta jos itse valinnoillaan ei edes yritä päästä lähelle kunnon pizzaa.
Ei kyseisessä pizzassa ollut jauhelihaa, vaan kyseessä oli Margarita-pizza, jossa oli lisäksi täytteenä paprikaa ja valkosipulia.