Minä en tajua noita äitejä, jotka itkee facebookissa poikien armeijaan menoa ja siellä oloa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lissu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä alan kallistua sivariaatteen linjalle, eli en tiedä käykö poikani armeijan sitten tulevaisuudessa...no, hänen valintansa.
Mutta jos käy armeijan, niin odotan oikein sitä lähtöpäivää. :) Odotan että tämä talo hiljenee edes yhden lapsen osalta. Ja jos vaan tällä pojalla sujuu kavereiden kanssa hyvin eikä joudu kauheasti simputetuksi niin muusta en murehdi. Saa liikuntaa, koikkelehtia luonnossa, oppii viimeistään ennen kotoa pois muuttoa kuria, siisteyttä ja järjestelmällisyyttä, saa pistää itsensä fyysisestikin koetteelle.
Säännöllinen ja terveellinen ruoka, vaatteetkin tulee talon puolesta.

Kyllä mun veljeä pantiin intissä takaa monen jätkän toimesta. Ite ei kuulemma päässy panemaan kertaakaan. Myös joku ylempiarvonenkin, olisko ollu kessu(?), oli alokkaita pannut heti armeijan alettua, sen jälkeen sai vasta pojat keskenään nussia kuulemma.

[QUOTE="vieras";27893715]Kyllä mun veljeä pantiin intissä takaa monen jätkän toimesta. Ite ei kuulemma päässy panemaan kertaakaan. Myös joku ylempiarvonenkin, olisko ollu kessu(?), oli alokkaita pannut heti armeijan alettua, sen jälkeen sai vasta pojat keskenään nussia kuulemma.[/QUOTE]

No onhan siellä varmasti näitäkin..., niille jotka ovat siitä kiinnostuneita. Kyllä koira koiran tuntee jne.

Repeal-Of-Jump-redo_jpg_600x1000_q85.jpg

[QUOTE="vieras";27894097]vissin aika rankka paikka. eikö joka vuosi joku siellä posauta itsensä hengiltä? joten tuskin mikään leikkikoulu nyt kuitenkaan...[/QUOTE]

No siihen rankkuuteen riittää se, että joillekin tulee ilmeisesti ensimmäistä kertaa elämässään vastaan sana "ei käy". Kyllähän sellaisesta simputuksesta jo ahdistuu äidin nuppu.

[QUOTE="vieras";27894174]Täyttä pelleilyä opetella lentämään, kuljettamaan erilaisia veneitä, laivoja, panssaroituja ajoneuvoja jne?[/QUOTE]se perkeleen aika minkä ne siellä viettää nykyään on pelleilyä. ootko tyhmä!?!?!?