Minä ja vainoharhaisuuteni :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mä en tiedä mistä voi johtua, mutta mä oon hirveesti ruvennut epäilemään että mun miesystävä pettää mua. Mitään epäilyttävää ei edes ole, mutta silti on vaan jotenki mukamas vahva tunne siitä että näin voisi olla :(
Yks asia tietenki mikä saattaa vähän herättää mun epäilyksiäni on se, että se mun miesystävä ei oikeasti valehtelematta vastaa mulle IKINÄ puhelimeen ja kerran kun soitin sille niin puhelin vastas vahingossa ja siitä kuulu vaan jotain naisen puhetta. Siitäkin, kun kysyin jälkeenpäin niin jotenki tuli semmonen olo että hätäseen vaan keksi jotain selitykseks.
Sanokaa mulle, että mä oon vaan ihan vainoharhanen? :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en tiedä mistä voi johtua, mutta mä oon hirveesti ruvennut epäilemään että mun miesystävä pettää mua. Mitään epäilyttävää ei edes ole, mutta silti on vaan jotenki mukamas vahva tunne siitä että näin voisi olla :(
Yks asia tietenki mikä saattaa vähän herättää mun epäilyksiäni on se, että se mun miesystävä ei oikeasti valehtelematta vastaa mulle IKINÄ puhelimeen ja kerran kun soitin sille niin puhelin vastas vahingossa ja siitä kuulu vaan jotain naisen puhetta. Siitäkin, kun kysyin jälkeenpäin niin jotenki tuli semmonen olo että hätäseen vaan keksi jotain selitykseks.
Sanokaa mulle, että mä oon vaan ihan vainoharhanen? :(

Mulla vähän sama juttu.
Mun mies on kova valehtelee, niin en oikein luota, miks puhuis mullekkaan totta.
Tekee ohareita ym selän takana touhuamista.

Alkuperäinen kirjoittaja ulla:
Miks ihmeessä hän ei vastaa? ihmetyttäs minuakin.

Aina sillä joku selitys löytyy siihen miks ei vastaa. Millon puhelin on taskussa ja millon se on äänettömällä. Kumma juttu vaan, ku se puhelin on aina äänettömällä tai taskussa

Ömh.. No tästä ei paljon apua varmaan ole, mut mun ex teki tuota että se ei vastannut puhelimeen ja aina oli joku höpöhöpö selitys miksi.
Ja myös näitä vahinkovastauksiakin sattui muutamia.

Se sitten jäi pettämisestä kiinni oikein urakalla myöhemmin.
Mut keskustelkaapas ihan kunnolla näistä asioista miehes kanssa ja sano että on vähän vaikea pitää luottamusta yllä kun toinen ei koskaan vastaa.
Jos se suuttuu hirveesti kun otat koko asian puheeksi niin silloin niillä yleensä on jotain salattavaa.. Mutta ei aina!

Muista että sekin on iso juttu suoraan syyttää toista pettämisestä, kuvittele jos syyttäs sua kun oot syytön..
Että sillai hienovaraisesti otat asian käsittelyyn.

Alkuperäinen kirjoittaja punaolkaturpiili:
Ömh.. No tästä ei paljon apua varmaan ole, mut mun ex teki tuota että se ei vastannut puhelimeen ja aina oli joku höpöhöpö selitys miksi.

Mut keskustelkaapas ihan kunnolla näistä asioista miehes kanssa ja sano että on vähän vaikea pitää luottamusta yllä kun toinen ei koskaan vastaa.
Jos se suuttuu hirveesti kun otat koko asian puheeksi niin silloin niillä yleensä on jotain salattavaa.. Mutta ei aina!

Muista että sekin on iso juttu suoraan syyttää toista pettämisestä, kuvittele jos syyttäs sua kun oot syytön..

Kuulostaa ihan semmoselta parisuhteelta missä mä elän tällähetkellä :(
Sen ois kummiskin niin helppo puuhailla jotain, niin että mä en tietäis kerta meillä on välimatkaa 140.

Alkuperäinen kirjoittaja punaolkaturpiili:

Miten muuten miehes jäi sitten kiinni pettämisestä?

Alkuperäinen kirjoittaja parsakaalenpalanen:
Kauanko te olette olleet yhdessä?

Kohta 10kk

Ajattelin vain, että jos on tuore suhde ja se on naimisissa. Tuli vain heti mieleen koska näin kävi kaverilleni. .. Juttele miehesi kanssa. Eihän siinä välttämättä mitään oo... :hug:

Ei oo kyllä naimisissa, siitä mä voin olla kyllä ihan varma. Muusta en sitten kyllä voikkaan :(

Kohta 10kk

Ajattelin vain, että jos on tuore suhde ja se on naimisissa. Tuli vain heti mieleen koska näin kävi kaverilleni. .. Juttele miehesi kanssa. Eihän siinä välttämättä mitään oo... :hug:

Ei oo kyllä naimisissa, siitä mä voin olla kyllä ihan varma. Muusta en sitten kyllä voikkaan :(

Voi sua... Koita ottaa asia puheeksi niin jospa saisit mielenrauhan.

Kohta 10kk

Voi sua... Koita ottaa asia puheeksi niin jospa saisit mielenrauhan.

Eihän se juu auta muu, kun nostaa kissa pöydälle!

Yhteistyössä