Minä jo pikkasen esittelen teille uutta sohvaa ja muuta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuo olisi hieno matto ja nuo pöydät, kepeän näköiset. Ehkäpä se arkku olisin liian raskas uuteen kalustukseen.
Eikös ole jännä kun kerralla koko huone muuttuu? Niin se on tehtäväkin että saa kokonaisuuden eikä vaan tavara silloin, toinen tällöin ja mikään ei sovi.

Alkuperäinen kirjoittaja perfektionisti:
Tuo olisi hieno matto ja nuo pöydät, kepeän näköiset. Ehkäpä se arkku olisin liian raskas uuteen kalustukseen.
Eikös ole jännä kun kerralla koko huone muuttuu? Niin se on tehtäväkin että saa kokonaisuuden eikä vaan tavara silloin, toinen tällöin ja mikään ei sovi.

No on mut arvaas mitä :) Nyt tuntuu, ettei toi olohuone kuulu meidän asuntoon :D Sillä loppuosa tästä huushollista edustaa tota linjaa, mitä olohuonekin oli ennen :( Nälkä kasvaa syödessä, tässä jo suunnittelee että seuraavaksi eteinen.. :whistle:

Mutta ihan älyttömän ilonen oon tosta olohuoneesta, viihtyy taas paremmin kotona, kun täällä sitä aikaa paljon kuitenkin vietetään :) Ja ylpee tosta miehestä oon, kun se ekaa kertaa jotain omin käsin täällä teki ja tosta seinästä tuli upea :heart:

Kiitos mm. sinulle piristävistä kommenteista, mulla kädet tärisi kun noita kuvia linkittelin, että näinköhän haukut saan meidän valinnoista, mutta ei sentään *huh*

Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:

No on mut arvaas mitä :) Nyt tuntuu, ettei toi olohuone kuulu meidän asuntoon :D Sillä loppuosa tästä huushollista edustaa tota linjaa, mitä olohuonekin oli ennen :( Nälkä kasvaa syödessä, tässä jo suunnittelee että seuraavaksi eteinen.. :whistle:

Mutta ihan älyttömän ilonen oon tosta olohuoneesta, viihtyy taas paremmin kotona, kun täällä sitä aikaa paljon kuitenkin vietetään :) Ja ylpee tosta miehestä oon, kun se ekaa kertaa jotain omin käsin täällä teki ja tosta seinästä tuli upea :heart:

Kiitos mm. sinulle piristävistä kommenteista, mulla kädet tärisi kun noita kuvia linkittelin, että näinköhän haukut saan meidän valinnoista, mutta ei sentään *huh*

Hobbyhallissa on tosi kivoja karvamattoja ja edullisia - kaikki ei maksa maltaita. Mä tykkään sisustaa ja koska tyyli vaihtuu vähän väliä, käytän juuri hobbarin mattoja hinnan vuoksi paljonkin.

Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:

Täytyy vaan jatkaa säästämistä ja laitella paikkoja lisää, yhteen sopivaa sävyä ja tyyliä. Mieli pysyy virkeänä kun projekteja menossa. Sitten on valmis kun kautta asunnon on joku juju mikä yhdistää ja sitten alkaakin taas kaivata uutta:)
Minä bviihdyn samassa mutta jos jotain muutan, tietää rahanmenoa kun muutettava monta muutakin. Verhojakin vaihdan harvoin kun mieleiset. tyyliin sopivat löydän. Muutos on loputon, jatsuja mutta nauti nyt hienosta olohuoneestasi.

Yhteistyössä