Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai kauhia miten iso muutos! :flower:
Kyllää olet todella laihtunut! Alempia kuvia katsoessa todella huomaa eron.![]()
Tosi hienoa, onnittelut! Mulla toi -20 kg häämöttää kahden kilon päässä eli 18 kg tullut läskiä sulateltua. Olen nyt normaalipainoinen eli enää muutaman kilon loppurutistus edessä ja sitten painonhallintaa. Onneksi olen saanut muutettua ruokailutottumukseni pysyvästi niin ei tule olemaan vaikeaa.
Mä muuten voin henkisesti paljon paremmin kun syön kunnollista, terveellistä ravintoa. Olen suurimman osan ajasta hyväntuulinen ja tyytyväinen itseeni ja elämääni![]()
Tää on just se juttu! Siis mä olen aiemmin kuvitellut hemmottelevani itseäni herkuttelemalla, mutta aina jälkeenpäinhän siitä tulee huono olo ja fiilis. Mutta vasta viime kuussa hokasin sen kunnolla. Siinä oli takana pidempi mässäilykausi ja paino oli noussut nelisen kiloa. Mä olin AIVAN maani myynyt ja olin ihan tosissani peloissani että olen masentunut uudelleen. Olen nyt ollut terve masennuksesta viitisen vuotta, mutta todellakin mun tuntemukset oli yhtä voimakkaita ja alavireisiä kuin silloin.
Kun sitten taas otin itseäni niskasta kiinni ja jatkoin terveellisemmin syömistä (+jätin sen sokerin pois), niin fiilikseni nousi huimasti. Mulla on aivan älyttömän hyvä olo ja nyt tunnen hemmottelevani itseäni kun EN syö herkkuja. Ja kun syön vaikka salaattia, niin hykertelen innoissani miten kehoni saa taas arvokkaita vitamiineja.
Tähän muutokseen tarvittiin kuitenkin erittäin pitkä ja kuoppainen tie ja olen matkan varrella hakannut päätäni seinään monen monta kertaa. Ja aivan varmasti tulen vielä repsahtelemaan ja menemään takapakkia. Mutta yhtä varmasti tulen palaamaan myöhemmin takaisin ruotuuni, sillä tämä hyvän olon- tunne on niin todellista totta. Tosissaan nyt vasta ymmärrän miten tärkeä osa ihmisen hyvinvointia on oikeanlainen ravinto.
No mä olen kokeillut IHAN kaikkea matkan varrella. Hiljalleen on sitten lähtenyt muotoutumaan se oma linja. Olen pienentänyt ruoka-annoksiani, koitan syödä mahdollisimman paljon puhdasta ruokaa (vältän siis lisäaineita ja seuraan muutenkin tuotesisältöjä). Nyt olen ollut 26 päivää ilman mitään sokerisia herkkuja ja tarkoitus on jatkaa jouluun saakka.
Btw, et ole kuvissa ainakaan näyttänyt niin painavalta....
Mutta mä olen tosi surkea aina arvioimaan kenenkään painoa. Joku kaveri hehkuttaa että on laihtunut ja mä en huomaa mitään. Tai lihonnut...
Mulle paino ei ole se asia mitä tuijotan, mulle ihminen on sellanen aina kuin on mun tutustuessaan ollut.
En mä tajua moisia painohommia!!
En tiiä onko osana se etten ole ite koskaan laihduttanut, tai lihottanut..
Mun paino on ollut aina vakio.