H
hieman alhaista
Vieras
On ollut miehen stressin + raskauden jälkeisten asioiden vuoksi makuuhuoneessa paljon hiljaisempaa kuin toivoisin. Seksiä on ollut kerran 1-2 vko:ssa, ja se on aivan liian vähän. Ja melkein aina tietenkin minun aloitteestani. Mies vaatii terveellistämään elämäntapoja ja pitämään itsestä huolta. Noh, pidänkin kyllä. Mutta on muutama liikakilo (BMI 25). Nyt sanoin miehelle, että lopetan suklaansyönnin + alotan laihiksen tosissaan, jos hän panostaa seksuaalisen viettinsä herättelyyn. Mies on itsekin valitellut seksin puutetta, mutta ei tee asialle tarpeeksi.
Tuntuu alhaiselta ja ällöttävältä tehdä näin, mutta vaihtoehto alkaa olla eron harkinta, koska en ole niitä ihmisiä, jotka voivat elää huonon seksielämän kanssa vuosia. Niin, ja on meillä mutiakin ongelmia, mutta kait korjattavissa olevia. Erota en haluaisi lapsen vuoksi. Ja koska lopulta rakastan miestäni, se vain luokkaa, ettei hän enää tunnu haluavan minua.
Mikä siinä on, että naisen pitäisi panostaa suhteeseen, mutta miehen ei tarvitse muka pitää naisen tarpeista huolta?
Tuntuu alhaiselta ja ällöttävältä tehdä näin, mutta vaihtoehto alkaa olla eron harkinta, koska en ole niitä ihmisiä, jotka voivat elää huonon seksielämän kanssa vuosia. Niin, ja on meillä mutiakin ongelmia, mutta kait korjattavissa olevia. Erota en haluaisi lapsen vuoksi. Ja koska lopulta rakastan miestäni, se vain luokkaa, ettei hän enää tunnu haluavan minua.
Mikä siinä on, että naisen pitäisi panostaa suhteeseen, mutta miehen ei tarvitse muka pitää naisen tarpeista huolta?