Miten suhtautuisit jos saisit tietää että mies aikoo pettää...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MasentaaHarmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis mitä hittoa...mies tekee väärin ja sä annat hälle vastineeksi huippuhyvää seksiä?

Muin nähdäkseni sun miehesi ai aio sinua pettää...hän on pettänyt jo. Ei ehkä fyysisesti panemalla, mutta kaikin kaikilla mahdollisilla muilla tavoilla kyllä.

Mä antaisin miehelle korkeintaan suuseksiä kera hampaiden ja potikisin ukon pihalle.

Lähinnä haluisin tuudittaa hänet siihen ihanaan turvallisuuden tunteeseen missä itse olen elänyt ja sitten vetää maton jalkojen alta.
Se oli oman pienen pään sisällä ideana.

Mutta olen jo päättänyt että tää asia on parempi kohdata silmästä silmään puhumalla. Ihan senkin takia että oma mielenterveys ei kestäisi varmaan elää tuota paria viikkoa esittäen huippuhyvää ja panovalmista vaimoketta jolla kaikki on aina mahtihyvin.

Kissa pöydälle ja heti!! Mulla on kokemusta sinä toisena naisena olemisesta (mitään vauvoja ei kyllä ollut kuvioissa) ja samalla lailla mies valitti mulle että kun tyttöystävä ei tee sängyssä sitä ja tätä, vaikka ei todellisuudessa ollut koskaan tyttöystävälleen vihjaissutkaan että kaipaisi jotain erilaista. Sinussa ja seksissänne ei varmasti ole mitään vikaa, miestä vain kiihottaa tällä hetkellä se uusi vieras nainen enemmän, koska se on jotain muuta kuin mihin on tottunut. Nykyään siis seurustelen sen samaisen miehen kanssa jo neljättä vuotta (jätti tyttöystävänsä silloin alussa) ja vauva on tulossa. Meidän seksimme ja suhteemme on muuttunut alkuaikojen himokkuudesta ihan tavallisen arkiseksi. Nykyään mieskin jo ymmärtää että vaihtamalla ei parane, vaan kaikki suhteet muuttuvat arkisiksi eikä seuraa enää sitä munaansa kuin elukka. Sinun miehesi ei luultavasti vieraan naisen pauloissa tätä tajua, ja luulee että kyse onkin siitä että SINÄ olet muka jotenkin tylsä ja huono sängyssä jne. Sinussa ei ole mitään vikaa, muista se!

• Tykkää
Reactions: Sadana
Sattumalta ja vahingossa luin miehen viestittelyjä? :)

Ok, en lähde tuolle tielle. Mistä tiedät, ettei työkavereina ollut jo jotain säätöä? Kerran tämäkin tuli nyt yllätyksenä?

Tilanne kaipaa nyt vakavaa keskustelua molemmin puolin. Ensin selität rehellisesti miehelle miten sait tietoosi nuo jutut. Ja sitten kissa pöydälle. Haluaako ukko mennä panemaan vierasta. Miehen vastauksesta ja reaktioista voit alkaa sitten vetelemään johtopäätöksiä missä mennään.

[QUOTE="vieras";27031004]Niin miten sait selville tämän kaiken?[/QUOTE]

Oli jäänyt tietokoneen ruudulle vahingossa auki nämä viestit.
Eli en itse lähtenyt penkomaan koska en sellasta harrasta.
(ja kun en osannut epäillä mitään niin en keksinyt "penkoakkaan")

mä kysyisin ukolta kun tulee töistä että ajatteliko mennä panemaan tänää/huomenna sitä ämmää, vai voisiko katsoa vauvaa että mä pääsen lenkille/salille purkamaan vitutusta. samaan hengenvetoon ilmottaisin että jos ei lopu yhteydenpito niin voi viedä kamansa sen emännän luokse heti tänään ja sitten voi paneskella niin paljon ku sielu sietää..

tosiasiassa vituttas niin ettei henkikulkis enkä sais mitään järkevää suustani, todennäkösesti nakkelisin sitä herran omilla kamoilla sikäli kun kotio erehtys..

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;27031053:
mä kysyisin ukolta kun tulee töistä että ajatteliko mennä panemaan tänää/huomenna sitä ämmää, vai voisiko katsoa vauvaa että mä pääsen lenkille/salille purkamaan vitutusta. samaan hengenvetoon ilmottaisin että jos ei lopu yhteydenpito niin voi viedä kamansa sen emännän luokse heti tänään ja sitten voi paneskella niin paljon ku sielu sietää..

tosiasiassa vituttas niin ettei henkikulkis enkä sais mitään järkevää suustani, todennäkösesti nakkelisin sitä herran omilla kamoilla sikäli kun kotio erehtys..

Näinpä. Mulla varmaan sama.

ai mitä tekisin..kertoisin miehelle että tiedän sen puuhista ja että se loukkaa mua. sen jälkeen varmaan miettisin vakavasti haluunko enää olla miehen kanssa.

Oli jäänyt tietokoneen ruudulle vahingossa auki nämä viestit.
Eli en itse lähtenyt penkomaan koska en sellasta harrasta.
(ja kun en osannut epäillä mitään niin en keksinyt "penkoakkaan")

Näin munkin ex väitti kun kävi ilmi, että oli penkonut mun asioita. Tiesin, että en todellakaan jättäisi auki mitään epämääräisiä viestejä. Pienen kuulustelun jälkeen myönsi urkkineensa asiat puhelimesta ja tietokoneelta lainvastaisesti. Tekohan täytti useamman rikostunnusmerkistön. Jätin asian poliisitutkintaan.

Tollasessa tilanteessa ei sun temput mitään merkitse :(, koska ei ole sun tekemisistä/tekemättömyyksistä kiinni, että mies pettää.

Puhu suoraan miehen kanssa!

Selvitä mistä on kyse. Käykää asia läpi ja eläkää sen mukaan.

[QUOTE="vieras";27031093]Näin munkin ex väitti kun kävi ilmi, että oli penkonut mun asioita. Tiesin, että en todellakaan jättäisi auki mitään epämääräisiä viestejä. Pienen kuulustelun jälkeen myönsi urkkineensa asiat puhelimesta ja tietokoneelta lainvastaisesti. Tekohan täytti useamman rikostunnusmerkistön. Jätin asian poliisitutkintaan.[/QUOTE]

Voi v:n mulkku. Petit ja vielä teit rikosilmoituksen siitä ketä petit.

Mies pettänyt (ja ihan varmasti muista syistä kuin siitä että ei saa seksiä kuin kerran viikossa) ja naiset siirto olisi olla nyt tällingeissä ja antaa miehelle elämänsä menoa makuuhuoneessa.

Mihin on tämä maailma mennyt:( Missä on naisen itsekunnioitus? Missä on loukatun ihmisen raivo joka osoitetaan miehelle? Mies joka pettää luottamuksen näin, pettää sen toistekin. Entä kun vanhenet ja rupsahdat? Meneekö mies sitten hehkeimpien perään?

Juuri tuollaisella säälittävällä bimbomaisella käytökselläsi olet varmasti miehesi alkujaankin karkottanut. NYT KISSA PÖYDÄLLE JA HETI. EI helvetti, en vois luottaa mieheen edes kauppareissun ajaksi tuollaisen jälkeen!

[QUOTE="vieras";27031193]Voi v:n mulkku. Petit ja vielä teit rikosilmoituksen siitä ketä petit.[/QUOTE]

Kyllä. Törkeä tietomurto, törkeä viestintäsalaisuuden loukkaaminen, salakatselu... olikohan siinä vielä muita rikoksia täyttynyt. Noistakin tuli jo melkoinen paketti. Minä en ole rikkonut lakia enkä rikoksen uhrina alistu tällaisille hyssyttelyille että eihän nyt omasta puolisosta voi tehdä rikosilmoitusta. Minä olin rikoksen uhri ja nämä rikokset jättivät pitkäksi aikaa pelon valtaan. Edelleen herään öisin ja pelkään, että mua salakuvataan. Etsin kameroita kotoa enkä osaa kodissani olla rauhassa.

Rikoksen uhri olin, vaikka tekijän kanssa naimisissa. Joskus uhrista voi tuntua vielä kurjemmalta, kun joutuu läheisen taholta rikoksen kohteeksi.

[QUOTE="vieras";27031313]Kyllä. Törkeä tietomurto, törkeä viestintäsalaisuuden loukkaaminen, salakatselu... olikohan siinä vielä muita rikoksia täyttynyt. Noistakin tuli jo melkoinen paketti. Minä en ole rikkonut lakia enkä rikoksen uhrina alistu tällaisille hyssyttelyille että eihän nyt omasta puolisosta voi tehdä rikosilmoitusta. Minä olin rikoksen uhri ja nämä rikokset jättivät pitkäksi aikaa pelon valtaan. Edelleen herään öisin ja pelkään, että mua salakuvataan. Etsin kameroita kotoa enkä osaa kodissani olla rauhassa.

Rikoksen uhri olin, vaikka tekijän kanssa naimisissa. Joskus uhrista voi tuntua vielä kurjemmalta, kun joutuu läheisen taholta rikoksen kohteeksi.[/QUOTE]

:laugh: Toivottavasti tuo puolisosi pääsi sinusta eroon.

Voisin vastata jotain ylevää, mutta todenperäisin varmasti olisi se, että kärsisin yksin hiljaisuudessa. Ulvoisin kuin haavoitettu susi ja itkisin yksikseni, mutta sitten mieheni läsnäollessa pyyhkisin kyyneleet ja olisin täydellinen 1950-luvun pikkuvaimo. Joko hän saisi tuntea pistoksen sydämessään, kun pettää enkelimäisesti käyttäytyvää puolisoaan tai sitten hän ehkä voisi tajuta ajoissa jo etukäteen, ettei parempaa ole tarjolla ja minua ei kannata menettää (ei sillä, että sitä riskiä olisi, että hänet jättäisin. saattaisin ahdistuneena paeta paikkakunnalta tai maasta hetkeksi, mutta se ei ole sama asia)

Ja nyt todella toivon, ettei Data lue tätä ketjua. Tai sitten annoin tahallani väärän vastauksen? :p Olenhan Luihuisen tuvasta.

Voisin vastata jotain ylevää, mutta todenperäisin varmasti olisi se, että kärsisin yksin hiljaisuudessa. Ulvoisin kuin haavoitettu susi ja itkisin yksikseni, mutta sitten mieheni läsnäollessa pyyhkisin kyyneleet ja olisin täydellinen 1950-luvun pikkuvaimo. Joko hän saisi tuntea pistoksen sydämessään, kun pettää enkelimäisesti käyttäytyvää puolisoaan tai sitten hän ehkä voisi tajuta ajoissa jo etukäteen, ettei parempaa ole tarjolla ja minua ei kannata menettää (ei sillä, että sitä riskiä olisi, että hänet jättäisin. saattaisin ahdistuneena paeta paikkakunnalta tai maasta hetkeksi, mutta se ei ole sama asia)

Ja nyt todella toivon, ettei Data lue tätä ketjua. Tai sitten annoin tahallani väärän vastauksen? :p Olenhan Luihuisen tuvasta.

Minä en usko sekuntiakaan näihin lässytyksiisi. Kunhan nyt esität jonkin aikaa jotain muuta mitä olet, oikeasti kun et ole tyhmä ja vietävissä.

[QUOTE="vieras";27031313]Kyllä. Törkeä tietomurto, törkeä viestintäsalaisuuden loukkaaminen, salakatselu... olikohan siinä vielä muita rikoksia täyttynyt. Noistakin tuli jo melkoinen paketti. Minä en ole rikkonut lakia enkä rikoksen uhrina alistu tällaisille hyssyttelyille että eihän nyt omasta puolisosta voi tehdä rikosilmoitusta. Minä olin rikoksen uhri ja nämä rikokset jättivät pitkäksi aikaa pelon valtaan. Edelleen herään öisin ja pelkään, että mua salakuvataan. Etsin kameroita kotoa enkä osaa kodissani olla rauhassa.

Rikoksen uhri olin, vaikka tekijän kanssa naimisissa. Joskus uhrista voi tuntua vielä kurjemmalta, kun joutuu läheisen taholta rikoksen kohteeksi.[/QUOTE]

Ei saatana, harvemmin uhri on ollut vapaaehtoisesti housut nilkoissa ja muna suussa.

• Tykkää
Reactions: Metsäpeikko
[QUOTE="vieras";27031477]Minä en usko sekuntiakaan näihin lässytyksiisi. Kunhan nyt esität jonkin aikaa jotain muuta mitä olet, oikeasti kun et ole tyhmä ja vietävissä.[/QUOTE]

En oo tyhmä, enkä vietävissä, mutta miksi sitä olisi myöskään viiskytäluvun nainen? Vahva voi olla monella tapaa, enkä pidä stereotyyppistä "kamat roskasäkeissä oven pieleen" -tapaa mitenkään ainoana oikeana. En myöskään usko, että voisin mieheni koskaan jättää. Tietysti minusta tarvitsisi tietää enemmän voidakseen tehdä hyviä päätelmiä minusta.

Minut vuosikausia tunteneet tietävät millainen oikeasti olen. =) Aika erilainen kuin palstan käsitys minusta.

Kysyisin heti enkä viidestoista päivä että mitä sä oikein leikit toisten naisten kanssa, mä en tuollaista kattele yhtään että mieti nyt tarkkaan haluatko jatkaa yhteydenpitoa tuohon toiseen naiseen sillä siitä on sitten seuraamuksensa!

[QUOTE="vieras";27031093]Näin munkin ex väitti kun kävi ilmi, että oli penkonut mun asioita. Tiesin, että en todellakaan jättäisi auki mitään epämääräisiä viestejä. Pienen kuulustelun jälkeen myönsi urkkineensa asiat puhelimesta ja tietokoneelta lainvastaisesti. Tekohan täytti useamman rikostunnusmerkistön. Jätin asian poliisitutkintaan.[/QUOTE]

No voi sua parkaa. Kauhea kohtalo kun jouduit rikosilmotuksenki tekemään.

Sun ex teki mitä teki ja väitti mitä väitti.
Mulle on ihan sama luuletko sinä tai joku muu että olen tarkoituksella penkonut.
Omasta mielestä toisen taskujen tonkiminen, puhelimen syynäys taikka sähköpostiin murtautuminen ei oo sallittua eikä hyväksyttyä.
Ei oo mun vika jos toi mies on huolimaton rikoksia peitellessään.

Muuten oli kyllä jälkensä peittänyt hyvin, sen käsityksen viesteistä sai kun muistuttelivat toisiaan poistamaan puhelimesta kuvat ja viestit jne.. Ja puhuivat ettei esim. Facessa kannata kommentoida julkisesti edes mitään viatonta ettei kukaan ala ihmetteleen.

Ja mitä tuohon "bimbomaiseen käytökseen" voin kommentoida on se, että lue nuo muut viestit läpi.
En ole palkitsemassa miestä, ajatuksena oli antaa sen viikko tai kaksi kuvitella että se elää parisuhteensa auvoisinta aikaa ja sitten potkasta jalat alta ja laittaa kova kovaa vasten.
Mutta niinkun sanoin hylkäsin tän idean jo, ja otan asian esille tänä iltana.
Mies saa tasan kaks vaihtoehtoa mitä tekee, ja tää homma mennään mun ehdoilla.
Ja vaikka saataisiinkin puhuttua niin ettei erota, niin en anna mitään takeita vaan saatan lähteä lätkimään heti kun tuntuu siltä että ei tää ollutkaan hyvä juttu.

Musta tuossa ei ole kyse seksistä tai sen puutteesta vaan puhtaasti tunteista. Ihastuksesta. Ei siihen paljon auta vaikka hässisitte kotona 7 kertaa päivässä jos mies on ihastunut toiseen. Vauva-aika on miehellekin rankkaa ja en sinällään ihmettele, jos ihastuu johonkin ihan toisenlaiseen naiseen ja siihen elämään ilman vauvaa.

Mutta jos mä olisin sun asemassa, ni mä nostaisin kissan pöydälle ja sanoisin, että se on joko tai: joko sinä ja perhe tai se toinen nainen.

Jeps,
Hei kiitoksia kaikista mielipiteistä,
toimii yllättävän hyvänä vertaistukena jopa kaikki "jätä se sika" kommentit!

Nyt kun alkujärkytys ja shokki on vaihtunut silkkaan suuttumukseen niin tiedän kyllä mitä tehdä.

Yhteistyössä