Minä luulen, että minä en elä enää kovin pitkään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tyhmä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tyhmä"

Vieras
Elämä on ihan liian raskasta. Kaikki vie minulta niin paljon energiaa ja sitä minulla ei ole. Vain vaivoin pystyn hoitamaan kotityöt, käymään töissä, hoitamaan lapset jne. Sitten vielä minuun ollaan todella tyytymättömiä, mieheni haukkuu minua laiskaksi ämmäksi joka on pilannut lastemme elämän ja lapset taas valittavat, että heitä hävettää olla minun lapseni koska kaikki kiusaavat heitä koska heidän isänsä haukkuu koko ajan minua.

[QUOTE="Tyhmä";30229829]Elämä on ihan liian raskasta. Kaikki vie minulta niin paljon energiaa ja sitä minulla ei ole. Vain vaivoin pystyn hoitamaan kotityöt, käymään töissä, hoitamaan lapset jne. Sitten vielä minuun ollaan todella tyytymättömiä, mieheni haukkuu minua laiskaksi ämmäksi joka on pilannut lastemme elämän ja lapset taas valittavat, että heitä hävettää olla minun lapseni koska kaikki kiusaavat heitä koska heidän isänsä haukkuu koko ajan minua.[/QUOTE]

:(

:hug:

Olet elämäsi ja itsesi herra.
Pelasta itsesi ja lapsesi.

En kannata eroa, mutta jos joku ihminen tekee sinulle noin pahaa, on sinun suojeltava itseäsi. Ja lapsiasi, hekin ilmeisesti kärsivät.

Tee päätös muutoksesta ja mene sitä kohden. :kiss:

Minä niin toivon, että pääset lastesi kanssa pois miehesi läheisyydessä, näet heidän kasvavan onnellisina ja nautitte elämästänne. Ei se ole sinun syysi, että miehesi käyttäytyy noin. Uskompa, että lapsesi häpeävät isäänsä, eivät sinua! He rakastavat sinua. Siunausta ja voimia sinulle, ihminen hyvä. Käythän kertomassa tänne myöhemmin, miten menee?

Yhteistyössä