Minä olen alkanut nähdä olentoja. Voiko tämä olla merkki siitä, että tietoisuuteni on siirtymässä ylemmälle tasolle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viistokattoisen talon nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22678855]Mä ymmärrän kyllä että ihmiselle joka kulkee elämänsä laput silmillä on vaikea ymmärtää näitä asioita.[/QUOTE]

Mieluummin laput silmillä kuin antenni päässä.

Että te ootte tyhmiä. Johan mä sanoin ajat sitten, että olettepas hölmöjä kun kaiken uskotte.

Porukka täällä jauhaa, kuinka hyviä ihmistuntijoita ne on ja jakaa jotain aivodiagnooseja. Varmaan tuntuu teilläkin vähän sähkömagnetismia ja lentää jotain örkkejä.

Että te ootte tyhmiä. Johan mä sanoin ajat sitten, että olettepas hölmöjä kun kaiken uskotte.

Porukka täällä jauhaa, kuinka hyviä ihmistuntijoita ne on ja jakaa jotain aivodiagnooseja. Varmaan tuntuu teilläkin vähän sähkömagnetismia ja lentää jotain örkkejä.

No mitä sinusta tähän ketjuun olisi pitänyt vastata. Taidat olla aika tollo kun et tajua, et jotkut ihmiset haluavat auttaa toisia. Ajattele, jos olisitkin oikeasti nähnyt ja tuntenut tuollaisia asioita. Ärsyttää tollaiset aivopieruilijat.

En näe niitä suoranaisesti, vaan ne vilahtelevat ihan näkökenttäni reunassa. Ikäänkuin ne tietäisivät, missä menee näkökenttäni rajat. Ja minä tunnen, että ne keskustelevat, mutta en varsinaisesti voi kuulla sitä. Aistin sen vaan iholla. Ymmärrän sanan sieltä ja toisen täältä.

Ketä ne ovat ja miksi ne ovat täällä? Viimeksi erotin sellaiset sanoat kuin "tunkkainen" "valopallo" "ehdoton". Mitähän se tarkoittaa.

Minusta tuntuu, että shakrani on muuttunut ihan violetiksi.

sinulla on psykoottisia oireita! hakeudu hoitoon heti.soitto tk:seen ja kerro nämä asiat,toivottavasti päädyt psykiatrin vastaanotolle ja saat lääkityksen ym. tervettä tuo ei ole!

[QUOTE="vieras";22680365]Ei. Mä teen vain diagnooseja.[/QUOTE]

Niin, olet varmaan taitava siinä.

Mitä, jos kerron, että tänään erotin puheesta sanat "valheellinen" ja "puoskari"? Jos ne yrittävät varoittaa minua jostain.

Niin, olet varmaan taitava siinä.

Mitä, jos kerron, että tänään erotin puheesta sanat "valheellinen" ja "puoskari"? Jos ne yrittävät varoittaa minua jostain.

Ehkä se on omatunto joka kehottaa sinua olemasta leikkimästä vakavilla asioilla. Maailmassa on meinaan oikeasti sairaita ihmisiä jotka eivät vain pilaile taudin kustannuksella vaan kokevat niiden haitat.

Ajattele jos joka päivä tänne kirjoittaisi joku teeskennellen ties mitä vaivoja ja kertoisi muka käyneensä ties missä testeissä. Ja sitten joku toinen päivä oikeasti sairas ihminen googlettaisi vaivaansa ja päätyisi tänne, lukisi ketjun ja kuvittelisi esim., että "kyllä nämä minun näköhäiriöni varmasti johtuu astraalihahmoista".

Oikeasti mua vituttaa ihan helvetisti provoilu. Ja vituttaa vielä enemmän yhtä epäasialliset vastaukset, koska ei voi koskaan tietää milloin henkilö on oikeasti sairas ja kaipaa apua ja milloin henkilö vain pilailee. Olis varmaan jonkun oikeasti näköhäiriöitä kokevan saada vastaukseksi, et joo Jeesus se sun näkökentäs seikkailee. Älä vain mene lääkäriin tai hoitoihin.

Jaa. Mulla oli tuollaista, välähdyksiä näkökentän reunoilla. Silmälääkäri sitten syynäsi silmänpohjat. Tuomio: silmänpohjat terveet, välähdykset migreeniperäisiä. Eikä koskaan ole ollut migreenikohtausta.

"olentoja" :laugh:

No, ap, mitenkäs aiot viihdyttää itseäsi seuraavaksi? Kirjoitatko suunnittelevasti itsemurhaa ja sen yhteydessä tappavasi lapsesi? Sitten nojaat tuolissasi taakse ja luet nautiskellen hätääntyneitä vastauksia.

[QUOTE="vieras";22680424]Ehkä se on omatunto joka kehottaa sinua olemasta leikkimästä vakavilla asioilla. Maailmassa on meinaan oikeasti sairaita ihmisiä jotka eivät vain pilaile taudin kustannuksella vaan kokevat niiden haitat.

Ajattele jos joka päivä tänne kirjoittaisi joku teeskennellen ties mitä vaivoja ja kertoisi muka käyneensä ties missä testeissä. Ja sitten joku toinen päivä oikeasti sairas ihminen googlettaisi vaivaansa ja päätyisi tänne, lukisi ketjun ja kuvittelisi esim., että "kyllä nämä minun näköhäiriöni varmasti johtuu astraalihahmoista".

Oikeasti mua vituttaa ihan helvetisti provoilu. Ja vituttaa vielä enemmän yhtä epäasialliset vastaukset, koska ei voi koskaan tietää milloin henkilö on oikeasti sairas ja kaipaa apua ja milloin henkilö vain pilailee. Olis varmaan jonkun oikeasti näköhäiriöitä kokevan saada vastaukseksi, et joo Jeesus se sun näkökentäs seikkailee. Älä vain mene lääkäriin tai hoitoihin.[/QUOTE]

No hyvä on, voitit. Arvaa onko tästä nyt minulle enää mitään iloa. :( Anteeksi nyt sitten.
Olin ilkeä. Olet oikeassa ne äänet varmasti varoittivat minua pelleilemästä vakavilla asioilla.

Unenpuute voi aiheuttaa hallusinaatioita. Eli lääkäriin unilääkkeet hakemaan. Tiedän rekkakuskin joka joutui sairaalaan makaamaan kun vihreät pikku ukot alko hyppimään auton eteen. Syynä oli vain liian vähäinen nukkuminen.

Yhteistyössä