Minä olen kasvissyöjä ja tänään olen syönyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kasvissyöjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kasvissyöjä

Vieras
Aamulla kaurapuuroa maidon kanssa. Kaurapuuroon keitin veteen ja laitoin siihen joukkoon hiukan suolaa, sokeria ja voita.

Välipalana söin suklaapatukan ja pähkinöitä. Join myös kaakaota.

Päiväruokana söin paistettuja perunoita, paistettua sipulia, ruisleipää, voita ja join maitoa.

Välipalana söin papuja kauraleivän ja maidon kanssa.

Iltaruoaksi söin keitettyä bataattia, herneitä, maissia, ranskanleipää, voita ja join piimää.

Iltapalaksi syön keksejä maidon kanssa.

Nythän on pääsiäinen. Normaali ruokapäivä jos tuo olisi, niin hävettäisi sanoa itseään kasvissyöjäksi. Syön sekasyöjänä enemmän kasviksia kuin sinä.
Ihme ettei ole vielä keksitty sellaista välinimitystä, höttöhiilaristit tms :D

• Tykkää
Reactions: dipt
[QUOTE="Anne";29798247]Nythän on pääsiäinen. Normaali ruokapäivä jos tuo olisi, niin hävettäisi sanoa itseään kasvissyöjäksi. Syön sekasyöjänä enemmän kasviksia kuin sinä.
Ihme ettei ole vielä keksitty sellaista välinimitystä, höttöhiilaristit tms :D[/QUOTE]

Tämä on minun normaali ruokapäiväni, tällä tavalla olen syönyt jo ainakin 40 vuotta eli siitä lähtien kun olen ruvennut kasvissyöjäksi ja voin erinomaisesti. Sitäpaitsi syön runsaasti kasvisruokaa, esim. tänään olen syönyt puuroa, leipää, pähkinöitä, herneitä, perunoita, bataattia, suklaata ja muutenkin runsaasti kasviksia.