M
"minä vain"
Vieras
Minä synnyin perheeseen, jossa oli ennestään jo 10 lasta. Minä synnyin yhtenä kolmosista. Kun minä synnyin, niin vanhin sisarukseni oli 14v ja nuorimmat olivat kanssani kolmosina syntyneet veljeni ja siskoni, jotka olivat tuolloin vain muutaman minuutin ikäisiä. Veljeni ja siskoni olivat syntyessään reilut 2 kiloa painavia, hyvinvoivia ja terveitä, mutta minä painoin vain 1440g ja oli olin monta viikkoa sairas ja kuolemankielissä sairaalassa. Pääsin kotiin vasta 2½ kuukauden iässä. Se oli rankkaa äidille hoitaa 8 vanhempaa lasta, 2 vastasyntynyttä vauvaa ja tietää että minä, pienin ja heikoin kolmosista saattasin kuolla koska tahansa sairaalassa. Minun jälkeeni syntyi vielä 4 lasta, eli yhteensä äidilläni ja isälläni on 14 lasta. Näistä tosin vain 12 on enää elossa, mutta minä olen heidän lapsistaan se, jota he ja sisarukseni eniten inhoavat, koska minä aiheutin paljon murhetta perheelle koska vanhemmat joutuivat monta viikkoa elämään epätietoisuudessa, että jäänkö eloon ja elämäni esimmäisen 2½ vuoden aikana kehitykseni oli sen verran hidasta, että minun epäiltiin olevan jotenkin jälkeenjääneen.