P
"professional"
Vieras
en siis tarkoita että suhteet eroilevat, vaan suhteessa olevat. Vähän pitää pilkkua viilata, ettei kukaan pääse sivistymättömäksi väittämään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mielipiteitä on monia ja eri mieltä saa olla, mutta eikö silti ole aika rumaa mennä sanomaan, että sun suhde ei voi toimia, koska teillä ei voi olla sitä todellista sielujen sympatiaa ja kommunikaation syvyyttä? Ihan vain sen perusteella, että siinä suhteessa on ulkomaalainen ihminen osallisena? On minusta hiukkasen eri asia sanoa, että "MINÄ en koskaan voisi elää monikulttuurisessa suhteessa, koska uskon että..." sen sijaan, että sanoisi kuten ap sanoo, ettei vain voi olla kenelläkään muullakaan ja piste. Esimerkiksi tässä toisella sivulla ap luettelee mitä tavoitteita hänellä on suhteessaan ja kuinka muiden liitot eivät koskaan yllä sille tasolla, huolimatta siitä mitä nämä liiton osapuolet itse ovat asiasta mieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22012970:Minusta on pelkästään hyvä, jos puolisot eivät ymärrä kaikkia toistensa äidinkielellään heittämiä vittuiluja. Toinen saa kuitenkin purkaa mieltään, mutta toinen ei tajua kiskoa herneitä nenään. Jos olisi suomi-suomi, niin se olisi jo todennäköisesti riidan paikka. En mä ainakaan kamalasti ihastuisi, jos siippa sanoisi" vittu että oot vanha, lihava, ruma ja laiska lehmä". Saattaisin jopa suuttua. Mutta jos tuo sanottaisiin mandariinikiinaksi, luultavasti vain hymyilisin ja tarjoaisin lisää teetä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22012970:Minusta on pelkästään hyvä, jos puolisot eivät ymärrä kaikkia toistensa äidinkielellään heittämiä vittuiluja. Toinen saa kuitenkin purkaa mieltään, mutta toinen ei tajua kiskoa herneitä nenään. Jos olisi suomi-suomi, niin se olisi jo todennäköisesti riidan paikka. En mä ainakaan kamalasti ihastuisi, jos siippa sanoisi" vittu että oot vanha, lihava, ruma ja laiska lehmä". Saattaisin jopa suuttua. Mutta jos tuo sanottaisiin mandariinikiinaksi, luultavasti vain hymyilisin ja tarjoaisin lisää teetä![]()
Eli sinusta nämä liitot voivat kestää, ja olla osapuolten mielestä ihan hyviä, mutta se on vain harhaa, ja monikulttuurisessa liitossa elävät jäävät paljosta paitsi? Tyytyvät ikäänkuin vähempään?Lukekaa uudelleen. Juu, liitot voivat kestää ja olla osapuolten mielestä oikein hyviä, mutta eivät koskaan yllä sille tasolle, jolle kommunikaatiota arvostavien ja sitä arvostavien kahden samankielisen ihmisen suhde. Ja se on inun tavoitteeni. Vähempään en tyytyisi. Haluan kaiken kommunikaation lisäksi sielunkumppani, rakkautta, seksiä, arvostusta. Toki kaikilla ei ole tällaista tavoitetta, eikätarvitse ollakaan. Jäävät vaan aika paljosta paitsi. Mutta elämähän on kompromissia, toisille enemmän, toisille vähemmän.