V
"viiru"
Vieras
Mä lähden yksin kaupunkilomalle mies jää lapsen kanssa kotiin. Sitten yksi päivä töissä
ja työmatkalle. Ihanaa.......saa omaa aikaa.
Olenkin hoitanut lasta miehen työmatkojen ajan.
Olenko itsekäs, kun nautin viikon ihan omasta ja ystävien seurasta.
Lapsi vasta 4,5 vuotias.
Olen matkutellut lapsen vauva-ajoista asti ja ottanut myös omaa aikaa.
Niin myös mies. Yhdessä perheenä matkustetaan myös pari kertaa vuodessa.
ja työmatkalle. Ihanaa.......saa omaa aikaa.
Olenkin hoitanut lasta miehen työmatkojen ajan.
Olenko itsekäs, kun nautin viikon ihan omasta ja ystävien seurasta.
Lapsi vasta 4,5 vuotias.
Olen matkutellut lapsen vauva-ajoista asti ja ottanut myös omaa aikaa.
Niin myös mies. Yhdessä perheenä matkustetaan myös pari kertaa vuodessa.