minä tahdon POJAN!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
Olen kamalan huono ihminen tiedän! Mutta kun on jo kaksi tyttöä ja näen miehestäkin että hän toivoo hartaasti poikaa seuraavaksi. Tänään rakenneultrassa veikattiin tyttöä. Kai saa hetken aikaa olla vähän pettynyt? Onneksi kaikki näytti olevan kunnossa vauvalla :)

saa olla. kun tiedät, ettei oikeesti mikään ole vikana. ja vaikka muka toivoisit poikaa, niin tärkeintähän on että kaikki menee hyvin ja vauvalla kaikki ok. mä oon itse kolmas tyttö ja varmasti vanhemmat olis poikaa toivonut, mutta en mä siitä ole saanut kärsiä mitenkään... :)

mulla 2 poikaa ja tyttö puolestaan haaveissa nyt. mulle ei oo ultrissa sanottu yhtään veikkauksia enkä halukkaa tietää, odotan tyttöä synnytykseen asti :) poika olo kyllä on. no, pääasia että on terve.

Meillä on 5 tyttöä ja ollaan asennoiduttu että kuudeskin on neiti..en voi sanoa että oltas oltu pettyneitä kertaakaan,mulle ois varmaan shokki ja paniikki jos sieltä syntys semmonen millä killuu jalkojen välissä killuttimet..

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vee:
Ole onnellinen. Pojat on outoja ja kummallisia lapsia.

Ei kai sentään :D

On ne! Hätäilemällä ei tuu kuin kusipäisiä lapsia!

Ollaan huomattu se sinun kohdallasi :D :D

Joo, niin oon huomannu mäkin. Onneksi tein toisen lapsen hiukan huolellisemmin :) Ihmettelen vaan, miten mun mutsi on saanu tytön aikaiseksi :whistle:

Ymmärrän kyllä reaktiosi, minäkin halusin palavasti pojan.
Mutta se on selvää että kun ihana tyttäresi syntyy niin on hän juuri se maailman ihanin lapsi jonka olisitkaan voinut saada..ihan varmasti :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Ymmärrän kyllä reaktiosi, minäkin halusin palavasti pojan.
Mutta se on selvää että kun ihana tyttäresi syntyy niin on hän juuri se maailman ihanin lapsi jonka olisitkaan voinut saada..ihan varmasti :heart:

Niinhän se on :) kiitos.

kyllä se on ihan ok haluta poikaa, varsinki nuo miehet tuppaa sen pojan haluamaan
me ekasta toivottiin poikaa, tyttö tuli, ihan ok :)
tokasta tuli poika, voi sitä onnen määrää :D
kolmannestakin toivottiin poikaa, tikutin ovista ja koitin sillä tähdätä, ja ehkä se tehos kun poju tuli

ihan kivaa kun on tyttökin mutta jos vielä lapsia tulis niin kyl se silti poikaan kallistuisi

No jos mie saisin valita niin voisin ottaa vielä vaikka kuinka monta poikaa... ja näin on alustavasti sovittukin että jos noita on vaan siunaantuakseen niin siihen asti kunnes saadaan miehelle vielä se "pikku-prinsessa..." :D

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
No jos mie saisin valita niin voisin ottaa vielä vaikka kuinka monta poikaa... ja näin on alustavasti sovittukin että jos noita on vaan siunaantuakseen niin siihen asti kunnes saadaan miehelle vielä se "pikku-prinsessa..." :D

No eikös se bongaile niitä riittävästi galtsussa?

Alkuperäinen kirjoittaja suurperheellinen:
Meillä on 5 tyttöä ja ollaan asennoiduttu että kuudeskin on neiti..en voi sanoa että oltas oltu pettyneitä kertaakaan,mulle ois varmaan shokki ja paniikki jos sieltä syntys semmonen millä killuu jalkojen välissä killuttimet..

Miehesi ei vain ole uskaltanut pettymystään ääneen sanoa eikä näyttää

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Olen kamalan huono ihminen tiedän! Mutta kun on jo kaksi tyttöä ja näen miehestäkin että hän toivoo hartaasti poikaa seuraavaksi. Tänään rakenneultrassa veikattiin tyttöä. Kai saa hetken aikaa olla vähän pettynyt? Onneksi kaikki näytti olevan kunnossa vauvalla :)

Meillä oli kolmas poika, kahden tytön jälkeen. *pitää peukkuja*

Tiedän itse mitä tuo toivominen on. Olen koko ikäni haaveillut 2-4 tyttärestä. Tämä ehkä siksi, että minulla on yksi veli eikä siskoa, jota olisin kovasti kaivannut kun olen huomannut miten läheisiä ystäväni ovat siskojensa kanssa. No, esikoisen 4 D -ultran jälkeen kyllä pillitin kun meille luvattiin poika. Miehelleni näyttelin että olen ihan onnellinen ja hän sitä poikaa taisi toivoakin esikoisesta. Itse itkin kaverilleni puhelimessa ja tuskailin huonoa omaatuntoa siitä että tällaista toivon. Kysyin myös ex-työkaverilta (jolla kaksi tyttöä ja mies ja miehen koko suku aina toivoivat poikaa) että miten sen sitten kestää kun lapsi ei olekaan toivottua sukupuolta. Hän sanoi tuota samaa, että kyllä se oma lapsi on sitten niin rakas kun se syntyy. Ja tämä on totta. Parivuotias poikani on maailman tärkein asia minulle ja miehelleni.

Nyt odotamme toista ja saimme juuri rakenneultrassa tietää, että tyttö on tulossa!!! Voi sitä ilon ja riemun määrää!! Mieheni pelkää, että hemmottelen tytön piloille ja että poikamme jää kakkoseksi, mutta en anna tällaista tapahtua. Pelkään tosin, että tällaisista toiveista rangaistaan ja lapsi ei olekaan terve.... Jos minä saan terveen tytön maailmaan - olen maailman onnellisin ihminen.

Aina toivoa saa, mutta sitten tarvii osata suhtautua siihen ettei saakkaan mitä haluaa. Ja harvemmalla se vauvan sukupuoli oikeesti harmittaa siinä kun vauva on juur saatu syliin. :)

Meil on poika ja tyttö ja pikkusen uskallan veikata toista poikaa. Saa nähdä, tyttökin olis :heart:

Mäkin haluaisin pojan... meillä tosin on yksi poika jo eikä tyttöjä, mutta siltikin toivoisin että tää toinenkin olis poika. Tyttökin on kyllä ihan yhtä rakas jos tyttö tulee

Yhteistyössä