Minä teen ainakin paljon kauneuteni eteen :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liljankukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liljankukka

Vieras
- Hiusten pidennys & tuuhennus & väri & raidat
- Kestovärjätyt kulmat
- Great lashes - ripsien pidennykset & tuuhennukset
- Rakennekynnet
- Värilliset piilolinssit

no hyvä homma :)

-pesen hampaat kahesti päivässä
- kampaan hiukset, joskus jopa laitan niitä
pesen naaman kahesti, joskus laitan meikkiä.
viilaan kynnet.. öö, kerran viikossa
- pesen silmälasit joka ilta

Mä en tuolta listalta harrasta muuta kuin hiusten värjäystä. Toki leikattuakin tulee 2-3 kertaa vuodessa. Kulmia en nypi enkä värjää koskaan, mikä monia tuntuu hämmästyttävän... Teen vissiin melko vähän kauneuteni eteen

Alkuperäinen kirjoittaja d:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Onneks mä oon kaunis ilmankin, hirvee rahareikä jos aina pitäis moisia olla laittamassa. :|

Miten niin PITÄIS.
Kai sekin on jokaisen oma asia jos haluaa moiset laittaa, kuten sekin jos ei laita...

No sitennii pitäis, jos ei oo tyytyväinen itseensä ilman noita kotkotuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
no hyvä homma :)

-pesen hampaat kahesti päivässä
- kampaan hiukset, joskus jopa laitan niitä
pesen naaman kahesti, joskus laitan meikkiä.
viilaan kynnet.. öö, kerran viikossa
- pesen silmälasit joka ilta

Sama, paitsi en koskaan viilaa kynsiä eikä ole silmälaseja. Bonuksena sheivaan kainalot ja joskus jalat.

Alkuperäinen kirjoittaja Liljankukka:
- Hiusten pidennys & tuuhennus & väri & raidat
- Kestovärjätyt kulmat
- Great lashes - ripsien pidennykset & tuuhennukset
- Rakennekynnet
- Värilliset piilolinssit

mun ei onneksi tarvitse kun:
'
-värjätä hiuksia, omat hiukset on pitkät ja paksut
-omat ripset on pitkät ja tuuheat, ripsarilla toki tummennan talviaikaan, kesällä saatan värjäyttää
-kulmiin laitan kajalia
-omat kynnet on niin vahvat ja kasvaa nopeasti
-omat silmät on kirkkan siniset, ei tarvitse piilareita
-kroppa on kuosissa, rusketusta en kaipaa kuin kesällä, olen vaalea ihoinen, joten solarium rusketus näyttäisi lähinnä naurettavalta

Onneks mä oon kaunis ilmankin, hirvee rahareikä jos aina pitäis moisia olla laittamassa. :|

Miten niin PITÄIS.
Kai sekin on jokaisen oma asia jos haluaa moiset laittaa, kuten sekin jos ei laita...

No sitennii pitäis, jos ei oo tyytyväinen itseensä ilman noita kotkotuksia.

Niin siis siitäkö on kyse jos esim. pidennykset laittaa, siitä ettei ole tyytyväinen itseensä?

:headwall:

Ja oikein KOTKOTUKSIA.

Vaikkei mullakaan ole mitään aloituksesta niin en koe että kenenkään on PITÄNYT jotain laittaa (pitänyt = pakko) , enkä ajattele että kys. se ettei ole tyytyväinen itseensä...

Mikäs siinä, jos rahaa on laitattaa hiuksia ja kynsiä ym mukavaa. Ei tuossa mitään liikaa ole.
Toki ulkoinen kauneus on itsessään kiinni niin monesta asiasta. Mikä nyt kunkin silmää miellyttää. Merkitsee jo paljon, kunhan perushygienia ja yleinen siisteys kunnossa.

Niin siis siitäkö on kyse jos esim. pidennykset laittaa, siitä ettei ole tyytyväinen itseensä?

Ja oikein KOTKOTUKSIA.

Vaikkei mullakaan ole mitään aloituksesta niin en koe että kenenkään on PITÄNYT jotain laittaa (pitänyt = pakko) , enkä ajattele että kys. se ettei ole tyytyväinen itseensä...

No kotkotuksia ne mun mielestä on.
Miksi joku laittaa tuollaisia ylimääräisiä juttuja itseensä, jos on tyytyväinen ilmankin? Mä värjään hiuksiani, mutta ainoastaan siksi kun en tykkää omasta väristäni, eli en ole tyytyväinen.

Minä sit taas:

-leikkautan hiukset sellaisiksi, ettei tarvii suihkun jälkeen tehdä mitään
-juon paljon vettä ja ulkoilen, jolla pidän ihon kunnossa
-kestovärjään itse kulmat ja ripset

Siinäpä ne :) Ja kaunis olen (ainakin itseni mielestä!)

Ja oikein KOTKOTUKSIA.

No kotkotuksia ne mun mielestä on.
Miksi joku laittaa tuollaisia ylimääräisiä juttuja itseensä, jos on tyytyväinen ilmankin? Mä värjään hiuksiani, mutta ainoastaan siksi kun en tykkää omasta väristäni, eli en ole tyytyväinen.

Minä pidän tietynlaisia vaatteita vaikka olen ilmankin itseeni tyytyväinen...

On hieman eri asia olla vain tyytymätön hiusten väriin kuin siten miten sinä aiemmin ilmaisit: "jos ei oo tyytyväinen itseensä".

Eli hiustenko väri tekee sinusta itseesi tyytymättömän?
Jos ei, niin ei varmaan muistakaan tee esim. pillarien käyttö ITSEENSÄ tyytymätöntä.

en tee mitään. hampaatkin pesen vaan aamulla. ja hiukset pesen joskus. värivoiteen ja ripsarin laitan töihin.

no kauneuden ja terveyden eteen teen sen että en syö liikaa vaan vaan silloin kun on nälkä.

Yhteistyössä