Minä teen ruokaa ja mies ei vaivaudu ikinä tulemaan silloin syömään kun pyydän

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minna82.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minna82.

Vieras
Ei ikinä tule. Annas olla jos osuu se kerta kun kerran vuoteen mies kokkaa ja pyytää syömään ni odottaa kyllä et oon salamana paikalla kun HÄN on kokannut.

Päätin jo että en enää edes pyydä tai ilmoita et ruoka on valmis.
 
Mitäs jos kysyisit mieheltä syytä siihen miksi ei voi tulla syömään? Jos ei vastaa tai ei välitä syödä samaan aikaan, niin älä tee ruokaa miehelle ja jos et itse välitä syödä iltaruokaa, niin älä tee ollenkaan ruokaa, lapsia teillä ei varmaankaan ole.
 
Onpas outoa? Mitä sä sitten teet kun ei tule?

Mä söisin ja keräisin ruuat kaappiin, saisi sitten itse sieltä ottaa. Luulisi ruuan olevan kyllä parempaa tuoreeltaan ja lämpimänä, joten vaikea ymmärtää tuota menettelyä.
 
Ei meilläkään aina. Niinpä kerään tarjoilut pois kun muu perhe on ehtinyt syödä ja mies saa itselleen lämmitellä sitten kun suvaitsee tulla syömään. Oma valinta.
 
Kai olet kysynyt syytä? Mitä hän sanoo syyksi tuohon? Sekä myös siihen, miksi hän odottaa sinun kuitenkin saapuvan pöytään välittömästi hänen tehtyään ruokaa, jos hän ei itse tee niin kun sinä olet kokannut?
 

Similar threads

Yhteistyössä