V
Vieras
Vieras
Musta on kiva katella illalla telkkua kun tietää että lapset on hoidettu ja kämppää viimeisen päälle laitettu ( kaikki aamua varten valmiina ja paikat siisteinä) Mies osallistuu kyllä kotihommiin mutta hänellä on ikävä tapa istua koko ilta koneella ja sitten ruveta puuhastelemaan näit kotihommia siinä 22-02 aikaan illasta tai yöstä.. en muista milloin olisi menty samaan aikaan nukkumaan. Noh kun en osaa oikein nukkua yksin niin mun uni kärsii kun mies kukkuu ja ahdistaa kun kämppä saattaa jäädä aamua varten likaiseksi kun miehelle tulee niin kiire tehdä asiat illalla että ei aika sitten riitäkkään kaikkeen. Muutama ilta sitten päätin että mennään samaan aikaan nukkumaan ja tein kaikki kotihommat,tein hänelle eväät töihin,iltapalan hänelle että koko perhe voisi vetäytyä samaan aikaan sänkyyn vaikka lukemaan..niin ei. Hän jää päivittelemään mp3 soitinta ja syömään voileipäkeksejä keskellä yötä ja minä meen pyörimään yksin sänkyyn..eilen hän tokaisi että hävettää kun hän ei täällä enää mitään tee. En oikein tienny mitä tohon pitäis vastata ( teki mieli huutaa että vittu tee asiat ajoissa niin pääset ajoissa nukkumaan ja kaikki keretään tekee)..oonko mä oikeesti nipo ja onko liikaa vaadittu että kotihommat tehtäis ajoissa että mun mielenrauha säilyis,kämppä olis aamulla siisti ja päästäis kaikki samaan aikaan pötkötteleen sänkyyn..