Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:
Ikäsi ja lasten lukumäärä? Oletko onnellinen? Onko teillä telkkari tai eipä kai se ole sallittu? Haluatko ikinä kokeilla ihan ns.taviselämää johon uskonto ei liity?
Oon 29 vuotta. ( okei, tämä on ainut asia jota VÄHÄN muutan, koska en vaan halua liikaa omia tarkempia tietojani tänne, ei ole siihen erityistä syytä, mut kun netissä ollaan, olen tällä kannalla. Toiv. ymmärrät)
Olen onnellinen. Mutta tietty on päiviä, kun tunnen inhimillisiä tunteita, kuten väsymys, ahistus, ärtymys jne jne... -ovatko ne vastakohta onnellisuudelle, ehkäpä ei, mun mielestä. Ei ole meillä televisiota. Ja niinkun varmaan monet tietää, siksi sitä ei hankita, koska sieltä tulee paljon "syntielämällistä" ohjelmaa. Okei, niin tulee netistäkin. Jotenkin se asia on vaan menny niin, että kun ennen on yhteinen kanta otettu tuossa TV-asiassa ettei sitä hankita, niin sillon sitä ei hankita. Joskus ollaan miehen kanssa mietitty, että hyvä on ollut yhteinen kanta asiaan sillon kun tv yleisty Suomessa. säästyy vaikkapa joiltakin kauheilta asioilta lasten kanssa -siis tarkotan että eivätpähän näe niin paljon pahaa liian pienenä. Enkä itekkää tykkää esim kauhuleffoista -en tiedä siksikö etten ole koskaan "joutunut" niille karaistumaan...tämä nyt oli vaan tämmönen esimerkkijuttu mikä tuli mieleen

..... Netistäkin paljon puhutaan, sitä käytetään meillä joka päivä. Lapset saavat katsoa piirrettyjä, kun ovat isompia, tullaan keskustelemaan, mikä on hyvää, mikä taas sopimatonta kateltavaa. Antaa ajan näyttää, millanen haaste tämä on uskon kannalta ajateltuna tämä nettiasia.
Mitä tarkoitat tuolla taviselämällä? Baareja, "juopottelua", sitä minkä nään synniksi vai mitä? Baareissa oon kulkenut jossain välissä kavereitten kans, jotka eivät ole meikäläisiä, mikäs tuossa oli biljardia pelatessa

Toki voin sitä tehdä myös missä muualla tahansa mistä löytyy pöytä ja kenen kanssa tahansa. alkoholia en halua käyttää sen lisäksi, että näen sen syntinä, koska haluan hallita itteni ja oman käytökseni/sanomiset jne. 100-prosenttisesti. Taviselämää koen muuten eläväni tässä normaalissa elämässänikin

En osaa tämän kummemmin vastata tuohon.