Minkä ihmeen takia jotkua luulevat että lihavan naisen täytyy ottaa kuka tahansa mies joka hänet huolii?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja juutuubi:
Keskustelu hei päättyi jo.....

No tuskin päätty ja vaikka tässä ketjussa päättyis ni ap alottaa näitä tasasella tahdilla uudestaan :laugh: masokisti kun on ;)
Katsisi ehkä laihduttaa ni sais uutta näkökulmaa tohon miehen metsästykseen.

No jospa nyt päättyisi vaikka tuohon sun ilkeilyyn... =)

No tuskin päätty ja vaikka tässä ketjussa päättyis ni ap alottaa näitä tasasella tahdilla uudestaan :laugh: masokisti kun on ;)

Ikävä tuottaa pettymys, mutta mulla ei ole masokistisia piirteitä. B) Miksi mun pitäisi miestä metsästää? :o Ei taitaisi miesystävä oikein tykätä jos sellaista tekisin. :whistle:

Enkä mä muuten aio laihduttaa yhdenkään miehen takia vaan ITTENI takia. Siinä sulle uutta näkökulmaa. :p

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Saanko vielä sanoa?

Eikö ihmiset tavallaan etsi " oman tasoistansa" ihmistä rinnalleen? Ettei me isommat naiset ehkä edes haluttais sellasta sämpyläkainaloa tai ihan laihaa/ hoikkaa miestä?

Oikeastaan asia ei ole ihan noin. Tätä on ihan tutkittukin ja on todettu naisten pyrkivän pariutumaan ikään kuin itseään "luokkaa ylempänä" olevien miesten kanssa. Eli vähän paremmin koulutettujen tai vähän varakkaampien tai vähän paremman näköisten jne. Ja koska samantasoinen mies ei kelpaa naisille, niin miehet joutuvat tyytymään itseään "luokkaa alempana" oleviin naisiin.

Tästä johtuu se, että ilman kumppania jäävät suurimmalla todennäköisyydellä kaikkein alimman tasoiset miehet, jotka eivät kelpaa kenellekään ja kaikkein ylimmän tasoiset naiset, joille ei ole edes olemassa riittävän tasokkaita miehiä.

Kun kuulin tuon ekaa kertaa, ajattelin että ihan p...aa. Mutta sitten huomasin, että omissa suhteissani tuo onkin yllättäen aina ollut noin. Seuraavaksi huomasin, että yhdessäkään tuttavaperheessämme ei nainen ole miestään paremmin koulutettu, eikä mies naista lihavampi. Lisäksi ainoa tuntemani yli nelikymppinen sinkkunainen on osastomme johtaja, kahden yliopistotutkinnon nainen. Ja millaisilla miehillä ei ole naisia ollenkaan? Aivan, juuri niillä kaikkein surkeimmilla juopoilla yms.

Hitto vieköön!

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Ikävä tuottaa pettymys, mutta mulla ei ole masokistisia piirteitä. B) Miksi mun pitäisi miestä metsästää? :o Ei taitaisi miesystävä oikein tykätä jos sellaista tekisin. :whistle:

Enkä mä muuten aio laihduttaa yhdenkään miehen takia vaan ITTENI takia. Siinä sulle uutta näkökulmaa. :p

Sun mielikuvitus miesystävälle vois tulla pahamieli :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Sun mielikuvitus miesystävälle vois tulla pahamieli :laugh:

Joo joo mähän olen tietysti kuvitellut koko miehen. Voi yksinkertaisuus taas sua rakas. :hug: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kuulkaas tätä!:
Oikeastaan asia ei ole ihan noin. Tätä on ihan tutkittukin ja on todettu naisten pyrkivän pariutumaan ikään kuin itseään "luokkaa ylempänä" olevien miesten kanssa. Eli vähän paremmin koulutettujen tai vähän varakkaampien tai vähän paremman näköisten jne. Ja koska samantasoinen mies ei kelpaa naisille, niin miehet joutuvat tyytymään itseään "luokkaa alempana" oleviin naisiin.

Tästä johtuu se, että ilman kumppania jäävät suurimmalla todennäköisyydellä kaikkein alimman tasoiset miehet, jotka eivät kelpaa kenellekään ja kaikkein ylimmän tasoiset naiset, joille ei ole edes olemassa riittävän tasokkaita miehiä.

Kun kuulin tuon ekaa kertaa, ajattelin että ihan p...aa. Mutta sitten huomasin, että omissa suhteissani tuo onkin yllättäen aina ollut noin. Seuraavaksi huomasin, että yhdessäkään tuttavaperheessämme ei nainen ole miestään paremmin koulutettu, eikä mies naista lihavampi. Lisäksi ainoa tuntemani yli nelikymppinen sinkkunainen on osastomme johtaja, kahden yliopistotutkinnon nainen. Ja millaisilla miehillä ei ole naisia ollenkaan? Aivan, juuri niillä kaikkein surkeimmilla juopoilla yms.

Hitto vieköön!

Mä tunnen kyllä muutamankin pariskunnan, joissa nainen paremmin koulutettu kuin mies. Tosin useassa mies silti tienaa paljon paremmin :whistle:

Ja eikös rentut ole kaikkein halutuimpia - perimätiedon mukaanhan naiset rakastuvat renttuihin :D

Siis hetko; onko sulla Scarlett jäänyt levy päälle? Etkökeksi uusia aiheita niin käyt samat läpi ainakin toistamiseen? Sä oot ihan varmasti tehnyt lähes samanlaisen aloituksen -tai jankannut jonkun muun tekemän aloituksen ihan samalle linjalle. Ja vastikään sä teit ainakin 2 aloitusta niistä sun hakemuskuvista.

Onko sulla kaikki ok? Ettei mitään orastavaa dementiaa, tms?

tuli muuten mieleen sellainenkin harvinaisuus johon törmäsin muutama vuosi sitten, vähän yli pari kymppinen bodari jätkä jossa ei ollut tasan grammaakaan rasvaa oli ihan hulluna todella isoihin tyttöihin, alle satakiloiset oli sille liian pieniä, mitä isompi sen parempi...mutta sitten se oli tosi tarkka kasvojen suhteen, ne piti kyllä olla kuvan kauniit
mun läskit olisi kelvannu mutta naama ei :D

Siis hetko; onko sulla Scarlett jäänyt levy päälle? Etkökeksi uusia aiheita niin käyt samat läpi ainakin toistamiseen? Sä oot ihan varmasti tehnyt lähes samanlaisen aloituksen -tai jankannut jonkun muun tekemän aloituksen ihan samalle linjalle. Ja vastikään sä teit ainakin 2 aloitusta niistä sun hakemuskuvista.

Niin mitä sitten? :o :laugh: Niissä hakemuskuva-aloituksissa oli ero, mutta ei tainnut joku huomata sitä... :whistle:

Onko se muilta jotenkin pois, jos joku kyselee samoja asioita? Ootte varmaan kateellisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuulkaas tätä!:

Hitto vieköön!

Mä tunnen kyllä muutamankin pariskunnan, joissa nainen paremmin koulutettu kuin mies. Tosin useassa mies silti tienaa paljon paremmin :whistle:

Ja eikös rentut ole kaikkein halutuimpia - perimätiedon mukaanhan naiset rakastuvat renttuihin :D

Mä tunnen itseasiassa useampiakin joissa nainen paremmin kouluttautunut,sekä paremmissa hommissa.

Onko se muilta jotenkin pois, jos joku kyselee samoja asioita? Ootte varmaan kateellisia.

Ei tänne saa tehdä kuin kerran jostakin aiheesta aloituksen. Nih. Silti tähänkin ketjuun on kertynyt jo viidettä sivua vastauksia vaikka aihe on vanha. :whistle: :laugh:

Oikeesti, ihan oikeesti onko se joltain pois? :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja pulla:
tuli muuten mieleen sellainenkin harvinaisuus johon törmäsin muutama vuosi sitten, vähän yli pari kymppinen bodari jätkä jossa ei ollut tasan grammaakaan rasvaa oli ihan hulluna todella isoihin tyttöihin, alle satakiloiset oli sille liian pieniä, mitä isompi sen parempi...mutta sitten se oli tosi tarkka kasvojen suhteen, ne piti kyllä olla kuvan kauniit
mun läskit olisi kelvannu mutta naama ei :D

Ja toiko on sun su mielestä ihan ok? Mahtaa olla miehellä mielessä suunnilleen joku hengiltä syöttäminen tmv. läskifetissi, joka on sairautta. Anteeksi nyt vaan...

oon lihonu vaivaset 50kg siitä kun on menty naimisiin(pian 7v sitten) ja YHÄ miehelle kelpaan. Tämän tästä ilmottaa rakastavansa ja petissäkin kelpaan montakertaa viikossa riipputisseineni ja mahamakkaroineni. Lapsiakin on neljä siunaantunut ja viidettä odotan, että näin meillä. Ei se rakkaus niihin läskeihin lopu!

olen ollut koko aikuisikäni ylipainoinen ja tullut tähän tulokseen:
On miehiä jotka eivät painajaisissaankaan koskisi lihavaan naiseen (ja muuten osa näistä miehistä ei kuitenkaan itsekään mitään adoniksia ole)
On miehiä jotka ensisijaisesti kiinnostuvat hoikista/normaalipainoisista naisista, mutta jos ylipainoisella naisella on jokin muu heitä miellyttävä piirre, saattavat "haksahtaa" vähemmän hoikkaankin.
On miehiä joilla ei ole tiettyä ihannenaistyyppiä, mutta naisella pitää olla pilkettä silmässä ja hymy huulilla, koolla ja hiuksilla ei niin suurta väliä.
Osa miehistä oikeasti pitää naisista jotka ei lakanan mutkaan huku.
Kaikentyyppisille naisille löytyy ottajia.
Ja vaikka mies ehkä haaveileekin uhkeasta tiimalasivartalo kaunottaresta, niin jos tuntemiani miehiä on uskominen suurimmalle osalle kelpaa mainiosti luomurintainen (vaikka niitä rintoja vähän maakin jo vetäisi puoleensa ) reitevä ja persevä tavallinen nainen.

munkin mielestä ap näyttää 30+ kuvissa ( niissä mitä mä olen nähnyt ),mut hei,ei se mitään mäkin näytän varmasti PALJON ikäistäni vanhemmalta :snotty: mullekkin tuli mieleen,et ap:lle taitaa olla toi paino kuitenkin heikko paikka,sen verran siihen liittyviä alotuksia on tullu..

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
munkin mielestä ap näyttää 30+ kuvissa ( niissä mitä mä olen nähnyt ),mut hei,ei se mitään mäkin näytän varmasti PALJON ikäistäni vanhemmalta :snotty: mullekkin tuli mieleen,et ap:lle taitaa olla toi paino kuitenkin heikko paikka,sen verran siihen liittyviä alotuksia on tullu..

Mulle ei ole oma paino ongelma, mutta painoon liittyvistä keskusteluista saa helposti aikaan pitkiä ketjuja. :whistle: Mä en näytä vanhemmalta. PISTE.

Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Mun mielestä aika vaikee määritellä mille pitäis näyttää kun on 30+ :whistle: tai mille kun on sen alle :snotty:

sehän on tietenkin katsojan silmissä,kuten kauneuskin :D tulee siis joku ikäryhmä mieleen jonkun näöstä ( muoks )..en siis tarkoita,et pitäs näyttää jollekkin tietyn ikäisenä..itse olen kuullut,että pukeutumisen perusteella näytän n.25 v:ltä,mutta puheista huomaa,et olen vanhempi :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Mun mielestä aika vaikee määritellä mille pitäis näyttää kun on 30+ :whistle: tai mille kun on sen alle :snotty:

sehän on tietenkin katsojan silmissä,kuten kauneuskin :D tulee siis joku ikäryhmä mieleen jonkun iästä..en siis tarkoita,et pitäs näyttää jollekkin tietyn ikäisenä..itse olen kuullut,että pukeutumisen perusteella näytän n.25 v:ltä,mutta puheista huomaa,et olen vanhempi :D :D

No multa kysytään edelleen paperit joka paikassa..Jopa Täyspotissa ihan joku aika sitten :snotty:

Yhteistyössä