Minkä ihmeen takia jotkua luulevat että lihavan naisen täytyy ottaa kuka tahansa mies joka hänet huolii?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Kuinka aikuinen ihminen voi muka ajatella tuolla tavoin? Eikö riitä aivot ajattelemaan asiaa vähän pitemmälle vai missä on vika?

Kun täälläkin jotkut räyköttävät, että lihavalla naisella ei ole valinnanvaraa ja on pakko ottaa sänkyynsä kuka tahansa. Lähes tulkoon huoritellaan ja kirjoitetaan, että kyllä kelpaa kaikki ja kaikille annat.

Siis mitä vittua????? :o |O :headwall:

No enpäs tiiä. :D Tääkin on kultturisidonnaista. Eräällä ystävälläni oli kerran Senegalilainen ystävänsä Suomessa käymässä ja siellä kuulemma minä edustan ihannenais-tyyppiä. Isot lanteet=hyvä synnyttäjä, isot rinnat=mies tykkää, hyvä imettäjä, laajat reidet=hyvin ruokittu=rikas, vahva=hyvä kodinhoitaja ja työntekijä. :D

koska se on totta. täytyy olla läskifetissi, että oikeasti tykkäisi. se on fakta. normaalit ihmiset eivät halua panna läskiä, ei ole esteettistä siirrellä makkaroita reiän tieltä, tai ylipäätään roikkuva maha ja allit...

Alkuperäinen kirjoittaja no:
koska se on totta. täytyy olla läskifetissi, että oikeasti tykkäisi. se on fakta. normaalit ihmiset eivät halua panna läskiä, ei ole esteettistä siirrellä makkaroita reiän tieltä, tai ylipäätään roikkuva maha ja allit...

Niin jokaisella ylipainoisella naisellahan on se reikä hukassa. :laugh: :headwall: Oletko kuullut sellaisesta kuin tunteet vai oletko vain pinnallisen p...a?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Niin jokaisella ylipainoisella naisellahan on se reikä hukassa. :laugh: :headwall: Oletko kuullut sellaisesta kuin tunteet vai oletko vain pinnallisen p...a?

öö.. tunteet yhden yön panossa? ehhehehehe.... panoissa ulkonäkö on tärkein juttu, jos kovasti panettaa eikä löydä ketään kiihottavaa, niin läskikin kelpaa. ei siinä tunteita tarvi..

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

öö.. tunteet yhden yön panossa? ehhehehehe.... panoissa ulkonäkö on tärkein juttu, jos kovasti panettaa eikä löydä ketään kiihottavaa, niin läskikin kelpaa. ei siinä tunteita tarvi..

Missäs kohtaa mä olen puhunut yhden yön panoista...?

joo, on siinä tunteet mukana, sillä joka ei yleensä saa. sehän ihan kaikkien aikojen lovestory.

Ei se nyt ihan noinkaan mene.. ei kaikilla pyöreillä lihat roiku päällä, tai kaikki laihat kiinteitä ole ollenkaan.
Mulla ainakin on mahamakkaraa jos muille jakaa ja kintut on löllöt vaikka normipainoinen olenkin.
Onkohan mun mies sitten epänormaali kun haluaa sekstailla meikäläisen kanssa?? :o

Miksihän sitten mun REILUSTI ylipainoisella kaverilla yhden illan juttuja riittää? :whistle:
Ei kai niillä kaikilla miehillä sentään läskifetissiä ole :D

Alkuperäinen kirjoittaja V:
Miksihän sitten mun REILUSTI ylipainoisella kaverilla yhden illan juttuja riittää? :whistle:

No juurihan se tuolla ylhäällä todettiin! Kun on lihava, niin sitä pääsee miesten hätävaraksi keräilemään juuri noita yhden illan juttuja. Kuinka monta laadukasta miestä ylipainoisella kaverillasi on ollut pidemmässä suhteessa?

antavia naisia on kaikissa koko luokissa. ja usein näkee lihavan naisen ja laihan miehen. mut pakko sanoa et joskus kun näkee todella lihavan parin niin miettii et onko ne vain ettei tartte yksin olla mut kyllähän näitä pareja muutenkin on esim tämä palsta pullollaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Hei haloo!:

No juurihan se tuolla ylhäällä todettiin! Kun on lihava, niin sitä pääsee miesten hätävaraksi keräilemään juuri noita yhden illan juttuja. Kuinka monta laadukasta miestä ylipainoisella kaverillasi on ollut pidemmässä suhteessa?

No haloo! Juurihan siellä sanottiin, että ulkonäkö on tärkein eikä kukaan normaali läskiä naisi.
Ja kysymykseesi en osaa vastata, mutta itse olen läski ja minulla on tälläkin hetkellä "laadukas" mies.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin on - valitettavasti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sama asia:
Lihava nainen lienee jokseenkin yhtä haluttu kuin lihava mies. Eli ei kovin paljon haluttu, vai onkos tästä joku toista mieltä?

mä en ainakaan haluis lihavaa ukkoa.

Peesi.

Samoin. Miksi ihmeessä miehet tykkäisivät enemmän läskistä kuin naiset? Julmaa, mutta hei, elämä on!

Alkuperäinen kirjoittaja Hei haloo!:

Just näin, on siinä vissi ero et onko vaan pano vai sellanen jonka käsipuolessa kelpaa näyttäytyä sukujuhlissa :)

No haloo! Juurihan siellä sanottiin, että ulkonäkö on tärkein eikä kukaan normaali läskiä naisi.
Ja kysymykseesi en osaa vastata, mutta itse olen läski ja minulla on tälläkin hetkellä "laadukas" mies.

...joka on hmmm... hiukan tukeva?

Tokihan sitä saa olla kranttu ja pitää rima korkeella :) kiva on varmaan yksin sitten karanttuilla :)
Ei yli komekymppistä läskiä kukaan tosissaan halua, panoksi voi kelvata mutta ei muuhun.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana tällä kertaa:

...joka on hmmm... hiukan tukeva?

:whistle: laatua voi olla monen laista ;)

Yhteistyössä