T
työläinen
Vieras
Aloituksessa siis kysymys. Tilanteeni on se, että mun "pitäisi" tehdä yötöitä, mutta tällä hetkellä se on mahdotonta lasten takia, kun ei noita alle kouluikäisiä voi yöksi jättää yksin, joten teen päivähommia samassa puljussa. Nyt vaan yöpuolelta kysellään, että olenko ajatellut koskaan tulla takaisin yötöihin ja pitäisi sanoa, missä vaiheessa se olisi mahdollista, jos en päiväpuolelta vakihommaa sitä ennen saa. Vähän jo väläyteltiin, että voisin irtisanoa itseni ja tekisin sitten päiväpuolella määräaikaisia soppareita. Ongelma tossa vaan on se, että firmasta on potkittu pihalle x määrä porukkaa ja jos mä nyt irtisanoisin itseni, niin nuo irtisanotut menisi mun edelle, että voisi olla ettei töitä olekaan yhtä äkkiä ja paukahtaa 3 kk karenssi päälle, aika suuri riski.
pakko mun ei ole irtisanoutua, eikä työnantaja voi kuulemma mua irtisanoa, joten voin tehdä näinkin hommia ja jos vaikka työnantaja mut irtisanoisi, niin mä olisin aika vahvoilla sitten.
pakko mun ei ole irtisanoutua, eikä työnantaja voi kuulemma mua irtisanoa, joten voin tehdä näinkin hommia ja jos vaikka työnantaja mut irtisanoisi, niin mä olisin aika vahvoilla sitten.