V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:sitä olen kyllä kauhulla miettinyt että miten ikinä suostuu pysymään matala laitaisessa sängyssä...
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja ap:sitä olen kyllä kauhulla miettinyt että miten ikinä suostuu pysymään matala laitaisessa sängyssä...
KYllä ne siihen nopeasti oppii kun pari iltaa sitkeästi vaan kantaa omaan sänkyyn niin lopulta huomaa ettei se juoksentelu auta mitään ja alkaa nukkumaan nätisti
On ne kaikki muutkin vilperit oppineet joten eiköhän sunkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:sitä olen kyllä kauhulla miettinyt että miten ikinä suostuu pysymään matala laitaisessa sängyssä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:lapsi 1.2kk ja ei ole edes tullut mieleen tämmöinen asia. taitaa äitin vauva nukkuu viel piiitkän ajan pinniksesilmotelkoot ite sitte ku haluu sängyn vaihtaa
Alkuperäinen kirjoittaja emppu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:lapsi 1.2kk ja ei ole edes tullut mieleen tämmöinen asia. taitaa äitin vauva nukkuu viel piiitkän ajan pinniksesilmotelkoot ite sitte ku haluu sängyn vaihtaa
Täällä ihan sama tilanne. Lisäksi meidän "beibillä" käytetään unipussia, että ei todellakaan pääse kiipeämään pois sängystä.
Alkuperäinen kirjoittaja suski:Lapsi saa isojen sängyn, kun
a) kiipeää laitojen yli
b) haluaa itse isojen sänkyyn nukkumaan
c) ei mahdu pinnasänkyyn