Minkä ikäisenä olette järjestäneet kaverisynttärit päiväkotikavereille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
oli nyt 4v. ekat kaverisynttärit. Jos lapsi ei olis pyytänyt,olisin vielä jättänyt pitämättä. Hyvä ohje on :saman verran vieraita,kun sankarilla ikävuosia.

Kun tyttö täytti 4 v. hän sai ekan kaverisynttärijuhlan.
Poika taisi täyttää huimat 6 vuotta, aikaisempina vuosina järjesteltiin kaikkea muuta.

Onko ketää jonka lapsi on synytynyt keskellä parasta lomakautta? Poika täyttää heinäkuussa eikä ole ketään paikalla, yleensä. Miten olette toimineet. Ensi kesänä olisi 4v-synttärit. Toki jos laspi ei osaa itse vaatia niinen järjestä mitään kaverisynttäreitä. Poikaa ei kyllä myöskään ole kertaakaan minnekkään kutsuttu...

[QUOTE="mamma";27843431]Onko ketää jonka lapsi on synytynyt keskellä parasta lomakautta? Poika täyttää heinäkuussa eikä ole ketään paikalla, yleensä. Miten olette toimineet. Ensi kesänä olisi 4v-synttärit. Toki jos laspi ei osaa itse vaatia niinen järjestä mitään kaverisynttäreitä. Poikaa ei kyllä myöskään ole kertaakaan minnekkään kutsuttu...[/QUOTE]

Meidän poika on syntynyt kesäkuun alussa. Yleensä laitan kutsukortit hyvissä ajoin ennen koulujen loppumista. Pojan kaverilla on heinäkuussa ja he käyvät laittamassa kutsut postilaatikkoon.

Niin ja meillä on aina säätämistä ajankohdassa, ettei satu samalle päivälle mitä kaikki lakkiaiset yms.

Oman kadun lapsilauma on kutsuttu eka kerran 4v synttäreille. Poika halusi eskarikavereita mukaan 6v synttäreille ja tyttö ei ainakaan 5v juhliin vielä kaivannut muita kuin naapuruston lapset.

[QUOTE="mamma";27843431]Onko ketää jonka lapsi on synytynyt keskellä parasta lomakautta? Poika täyttää heinäkuussa eikä ole ketään paikalla, yleensä. Miten olette toimineet. Ensi kesänä olisi 4v-synttärit. Toki jos laspi ei osaa itse vaatia niinen järjestä mitään kaverisynttäreitä. Poikaa ei kyllä myöskään ole kertaakaan minnekkään kutsuttu...[/QUOTE]

Meillä kaksikin lasta syntynyt kesällä. Meillä synttärit kavereiden kanssa juhlitaan koulun alettua. Viime vuonna tais olla vasta loppukuusta. Mutta sitten on kaikki palanneet lomilta. Isovanhemmat ja kummit on kutsuttu aina oikeana päivänä.
Meillä on lapset kerhon aloitettua halunneet pitää kaverisynttärit. Eli 4 vuotiaana. Nuorimmainen meillä on nyt kutsuttu muutaman kerran kaverisynttäreille, mutta me ollaan oltu jompi kumpi, minä tai mieheni siellä mukana. Mielestäni alle 4 vuotias ei tartte kaverisynttäreitä, mutta kun on isompia sisaruksia, niin silloin nuorimmaisetkin haluaa aiemmin aloittaa ne ihan omat synttärit! :)

Lapsi täyttää ensi kuussa 4v. ja haluaa ekaa kertaa pitää kaverisynttärit. Nyt on alkanut myös tulla samanikäisten päiväkotikavereiden synttäreille kutsuja, joten ainakin meidän lähipiirissä tuntuu 4v. olevan yleinen ikä aloittaa kaverisynttäreiden järjestäminen.

Yhteistyössä